Přinášíme pár postřehů z paddocku - věci, které se probírají mezi týmy na Hungaroringu.
Michelin příští rok zpět v F1?Jednou z nepotvrzených informací je zájem Michelinu o návrat do F1 příští rok. Francouzskou společnost podporuje francouzský prezident FIA Jean Todt, který zatím brání uzavření dohody s Pirelli. Oznámení Michelinu se máme dočkat uprostřed příštího týdne.
Pirelli by ráda zůstala, což by se zamlouvalo také Ecclestonovi, protože týmy a jeho F1 dostává pneumatiky zadarmo. Italský dodavatel ale stále nemá nic jistého. Na své náklady ale dále vyvíjí pneumatiky pro příští rok - tento týden testovala tři dny s Jaimem Alguersuarim v Barceloně, s obstarožním Renaultem R30.
Vyšší výkon a širší gumy?Pirelli při vývoji požádalo výrobce motorů o poskytnutí dat. Odpovědi u jejich inženýrů vzbuzují obavy: kombinovaný maximální výkon s ERS 850 koní a krouticí moment 600 Nm (v současnosti 320 Nm).
V zákulisí také probíhá velký boj o pneumatiky pro rok 2014 mezi týmy: Mercedes by si přál širší gumy, Ferrari je však pro zachování současných rozměrů. Hovoří se o 2 - 3 cm, což by podle Hemberyho přispělo k vyšší bezpečnosti.
Vyhraje Webber z 10. místa?Dnešní Velká cena Maďarska by měla být velmi zajímavá. Simulace jednoho z týmů ukázala, že vyhraje Mark Webber startující na středně-tvrdých pneumatikách z desáté pozice. Tuto směs obul včera v Q3 také Pérez, který by díky strategii mohl získat, McLaren však rychlostně na úrovni Red Bullu není, ač přivezl novinky, které pomohly přidat přítlak a stáhnout manko na soupeře.
Ukáže Mark Webber v Maďarsku všem záda? Dle propočtů má velmi vysoké šance na postup vpřed(foto: Red Bull Racing)
Webber kvůli technickým problémům (KERS a převodovka) sotva postoupil do Q3, v ní už žádný čas nezajel. Australan byl hodně naštvaný, což bylo jasně patrné z výrazu obličeje, když vystupoval.
Vysoká maximální rychlost menších týmůPokud jste se včera podívali na maximální rychlosti na Hungaroringu (viz analýza zde), mohli jste si všimnout, že se některé z méně konkurenceschopných týmů pohybují hodně vysoko. Proč nenavýší přítlak, aby dosahovali rychlejších časů na kolo? Jezdí už totiž s maximálním přítlakem, což svědčí o slabší aerodynamice.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.