Francouzský výrobce pneumatik by uvažoval o návratu do Formule 1 v případě, že Pirelli neuzavře novou dohodu s FIA.
V současnosti má Pirelli smlouvy pro rok 2014 se všemi 11 týmy Formule 1 a s Bernie Ecclestonem. Nemá však uzavřenou smlouvu s nejdůležitějším partnerem - s FIA.
Prezident FIA Jean Todt by byl údajně nadšen z návratu Michelinu, ale není známo, že by Michelin oficiálně oslovil.
Šéf Michelinu pro závodění Pascal Couasnon také nepopřel jejich zájem. Uvedl ale, že by muselo dojít ke změnám, aby byl návrat do Formule 1 pro Michelin atraktivní. Na otázku, zda je Michelin proti dodávkám pneumatik pro Formuli 1, Couasnon odpověděl: „Ne. Žijeme všichni ve stejném světě a je nám jasné, co znamená Formule 1 z hlediska reklamy. Z hlediska technologie by byl návrat do Formule 1 velmi zajímavý. Byli bychom ochotni sednout si a promluvit si o návrzích o typech pneumatik, o atraktivnosti závodů a výzvách pro výrobce pneumatik.“
Jedním z návrhů Michelinu by byl návrat k větším kolům – to by rádi také u Pirelli. Hlavním argumentem proti změně v této záležitosti je požadavek rychlého obutí pneumatik. „Mohli bychom navrhnout například změnu rozměrů pneumatik. Dnes se závodí na 13palcových kolech, takové nenajdete na žádném jiném autě. To nás nezajímá. 18 palců, to by byla úplně jiná věc,“ dodal Couasnon. „Pneumatika, která vydrží sedm kol, se také jen velmi těžko spojuje s ochranou životního prostředí. Souhlasili bychom v případě lepších pravidel.“
Sedminásobný mistr světa byl vyřazen už v Q2, zatímco jeho týmový kolega Charles Leclerc vybojoval pole position. Tento nečekaný výsledek ukazuje, jak proměnlivá může být forma v závodech Formule 1.
Charles Leclerc nečekaně ovládl kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska a získal pole position před vedoucím jezdcem šampionátu Oscarem Piastrim. Piastri v Q3 bojoval s nepříznivými podmínkami, které podle něj způsobil náhlý vítr, jež mu zkomplikoval optimální průjezd zatáčkami a zmařil šanci na první místo.
McLaren měl našlápnuto k pole position, ale Charles Leclerc překvapil a uzmul první místo pro Ferrari. Předvedl skvělé kolo právě ve chvíli, kdy to bylo nejvíce potřeba.
Laurent Mekies přiznal, že Racing Bulls se celý víkend potýkají s nedostatkem přilnavosti a špatným vyvážením vozu RB21. Podle něj se tým trápil ve všech trénincích a najít správné nastavení bylo velmi obtížné.
Předseda Ferrari John Elkann potvrdil svou důvěru ve šéfa týmu Freda Vasseura. Podpora přichází ve chvíli, kdy se tým snaží stabilizovat výkonnost a pokračovat v dlouhodobém růstu.
McLaren před kvalifikací jasně ukázal svou sílu, když v posledním tréninku dominoval a vytvořil si pohodlný náskok. Tento výkon naznačuje, že tým je připraven zaútočit na přední pozice při sobotním měření sil.
Lewis Hamilton zaostal v tréninku na Hungaroringu za týmovým kolegou Charlesem Leclercem. Brit ztrácel tempo a hledal optimální nastavení monopostu.
Charles Leclerc prohlásil, že závodění za Ferrari má pro něj větší hodnotu než titul s jiným týmem. Svou loajalitu k italské stáji označil za hlubší než samotné výsledky.
Lando Norris potvrdil rostoucí formu McLarenu a ovládl druhý volný trénink na Hungaroringu. Britský pilot byl na technickém okruhu u Budapešti nejrychlejší a naznačil, že oranžoví budou i tento víkend patřit mezi hlavní favority.
Roman Staněk získal v Budapešti svou první pole position ve Formuli 2 díky skvělému kolu v čase 1:28.779. Český jezdec porazil týmového kolegu Fornaroliho a odstartuje nedělní hlavní závod z první příčky.
Helmut Marko připustil, že Max Verstappen by mohl v příští sezóně přehodnotit své setrvání v Red Bullu, pokud se změní okolnosti v týmu. Zároveň zpochybnil atraktivitu Mercedesu jako případné alternativy pro trojnásobného šampiona.
Mercedes před maďarskou GP představil klíčovou úpravu vozu W16, která by měla pomoci zejména Kimi Antonellimu. Andrew Shovlin věří, že tato změna zlepší výkon vozu na náročném Hungaroringu.