Stáj Marussia Virgin se před dvěma týdny rozloučila se svým technickým ředitelem Nickem Wirthem i se specifickým přístupem pro vývoj závodního vozu, k čemuž nepoužívala aerodynamický tunel, ale pouze počítačové simulace. Kýžené pokroky se však nedostavovaly.
"Jedná se o správný krok. Všichni chceme dělat pokroky a tým s výkonností vozu nebyl spokojený, takže učinili rozhodnutí. Změna jako je tato, není nikdy nejjednodušší, ale dlouhodobé pokroky jsou velmi pozitivní," hodnotí Glock pro Autosport.
Podle něj se tým už nyní bude věnovat budoucímu vozu s tím, že některé novinky chystané pro MVR-02 si vyzkouší ke konci letošní sezóny na současném monopostu. "Hlavním cílem je příští rok. Víme, že nelze během několika měsíců zrychlit o tři sekundy, proto svou pozornost zaměříme na rok 2012. Některé věci budeme muset vyzkoušet letos a soustředit se přitom na příští rok."
Po odchodu Wirtha dojde i ke změnám v technické struktuře organizace, což by mělo pomoci kvalitnějšímu vývoji závodního vozu: "Myslím, že to bude pro nás mnohem jednodušší. Dokážeme rychleji rozhodovat v záležitostech budoucího vývoje. Inženýři na dráze vědí, co vůz potřebuje, pokud na tom budou moci mít přímý podíl, bude to dobré."
"Tým má to, co potřebuje pro svou budoucnost, chce to jen čas. V oblasti struktury závodního týmu jsme od loňského roku po ten letošní dělali vše správně, učinili jsme ty správné změny a dosadili správné lidi na ta správná místa. To se vyplácí. Stále se můžeme zlepšovat, ale právě to je jednou ze silných stránek týmu," dodává Glock.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.