Jarno Trulli není nadšený letošními novinkami a vyjádřil se proti neustálým změnám pravidel, k nimž podle něj dochází příliš často.
Trullimu se nelíbí nové pneumatiky Pirelli, nadšený není ani nastavitelným zadním křídlem. Až po prvním závodu se uvidí, zda se "jedná o pozitivní novinku nebo něco, bez čeho bychom se mohli obejít."
Ke změnám se sáhlo kvůli zatraktivnění závodů, podle Trulliho však mohou být kontraproduktivní: "Pevně věřím, že Formule 1 se mění příliš často. Můj názor je jasný: mělo by se rok - nebo třeba dva, pokud by bylo třeba - diskutovat se všemi zúčastněnými stranami, a až pak zavést sadu pravidel, která by mohla být revoluční, ale po několik let neměnná.
Každá změna představuje pro týmy náklady, a ač si to špičkové týmy mohou v krátkodobém horizontu dovolit, ty malé to finančně vysává."
"Další věcí, kterou bych chtěl zdůraznit je to, že každá změna je také nákladem pro veřejnost - tu, která se dívá o nedělích. Divák nemůže neustále sledovat změny pravidel, jako dotankovávání, počet zastávek, F-kanály a KERS.
Může být divák nadšený kvůli KERSu? Lidé doma tomu chtějí rozumět, ale pokud budeme každý rok měnit pravidla, vytváříme zmatek," dodává Trulli pro Autosprint.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.