Jarno Trulli není nadšený letošními novinkami a vyjádřil se proti neustálým změnám pravidel, k nimž podle něj dochází příliš často.
Trullimu se nelíbí nové pneumatiky Pirelli, nadšený není ani nastavitelným zadním křídlem. Až po prvním závodu se uvidí, zda se "jedná o pozitivní novinku nebo něco, bez čeho bychom se mohli obejít."
Ke změnám se sáhlo kvůli zatraktivnění závodů, podle Trulliho však mohou být kontraproduktivní: "Pevně věřím, že Formule 1 se mění příliš často. Můj názor je jasný: mělo by se rok - nebo třeba dva, pokud by bylo třeba - diskutovat se všemi zúčastněnými stranami, a až pak zavést sadu pravidel, která by mohla být revoluční, ale po několik let neměnná.
Každá změna představuje pro týmy náklady, a ač si to špičkové týmy mohou v krátkodobém horizontu dovolit, ty malé to finančně vysává."
"Další věcí, kterou bych chtěl zdůraznit je to, že každá změna je také nákladem pro veřejnost - tu, která se dívá o nedělích. Divák nemůže neustále sledovat změny pravidel, jako dotankovávání, počet zastávek, F-kanály a KERS.
Může být divák nadšený kvůli KERSu? Lidé doma tomu chtějí rozumět, ale pokud budeme každý rok měnit pravidla, vytváříme zmatek," dodává Trulli pro Autosprint.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.