Stáj Virgin prošla významou změnou ve struktuře a personálním obsazení svého vedení. Do čela společnosti se dostali i zástupci hlavního sponzora a nového spolumajitele Marussie.
Změna struktury Virginu byla jednou z věcí, která přiměla Tima Glocka zůstat v týmu (viz starší článek zde). Na oficiálních stránkách dnes Virgin oznámil novou strukturu a personální obsazení svého managementu. Vedení týmu prodělalo zásadní změny.
Do čelních pozic se prosadili i hlavní představitelé sponzora a nového spolumajitele týmu Marussia. Dosavadní výkonný ředitel Graeme Lowdon přenechá své místo výkonnému řediteli Marussie pro Velkou Británii. Andy Webb se bude soustředit především na obchodní stránku věci, zatímco Lowdon bude jako prezident týmu jeho oficiálním reprezentantem a také sportovním ředitelem. Novým šéfinženýrem Virginu se navíc stal prezident ruského výrobce sportovních vozů Nikolaj Fomenko.
Vedení týmu se výrazně změnilo. Glock věří, že tým teď má větší šanci na úspěch
Na vysokou manažerskou funkci do týmu dále nastoupí respektovaný Ian Phillips, bývalý COO Jordanu a Force Indie. Ve Virginu bude působit taktéž jako operační ředitel a bude tak mít na starosti denní chod týmu.
John Booth, který spolu Nickem Wirthem a Graeme Lowdonem stál u zrodu Virginu, zůstává ředitelem týmu a záodním ředitelem.
Max Verstappen vybojoval pole position pro Velkou cenu Ázerbájdžánu před Carlosem Sainzem. Šampionát vedoucí Oscar Piastri skončil až devátý poté, co způsobil poslední červenou vlajku kvalifikace.
Helmut Marko považuje nové regulace pro rok 2026 za ideální šanci pro Isacka Hadjara postoupit do Red Bullu. Otázkou zůstává, zda je nováček připraven zvládnout tlak a zdokonalit se v klíčových oblastech závodění.
Třetí trénink v Baku ovládl Lando Norris, který i přes náročné větrné podmínky překonal Maxe Verstappena a Oscara Piastriho.
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Lando Norris zajel nejlepší čas v úvodním tréninku na Grand Prix Ázerbájdžánu. Jeho týmový kolega a rival v boji o titul, Oscar Piastri, musel kvůli problémům s motorem část tréninku vynechat.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.