Jarno Trulli uznal, že má ze svých letošních výsledků těžkou hlavu. Italský jezdec se však nevzdává a věří, že příští sezóna v Lotusu už bude mnohem lepší. Pokud ne, je připraven z formule jedna odejít.
Trulli je zkušený závodní pilot, ve formuli jedna závodí už čtrnáct let. Letos se upsal novému týmu Lotus. Malajská stáj je sice nejlepší z nováčků, pětatřicetiletému jezdci z Pescary se však zatím nepodařilo dojet lépe než na patnáctém místě, pravidelně ho překonává i kolega Kovalainen. Trulli se však nevzdává. O odchodu z královské disciplíny motorsportu zatím neuvažuje."Upřímně zatím nevím kdy (odejdu). Pokud přestanu být rychlý, nemá cenu ve formuli jedna setrvávat," řekl Trulli novinářům z AutoBildu."Tento rok je pro mě samozřejmě těžko přijatelný, ale vyhlídky na příští sezónu jsou lepší. Nechci se spokojit s ježděním vzadu. Akceptuji to jen proto, že Lotus má dlouhodobý plán. Od začátku mi bylo jasné, že první rok bude těžký. Teď musím být trpělivý," prohlásil závodník.
Jarno Trulli oslavuje s týmem vítězství ve Velké ceně MonakaJarno Trulli má za sebou pestrou závodní kariéru. Ve formuli jedna začínal za Minardi, už v polovině sezóny ale přešel k Prostovi, u kterého strávil i následující dvě sezóny. Dva roky pak závodil za Jordan, než na tři léta zakotvil v Renaultu, pro který ve Velké ceně Monaka 2004 získal své první a prozatím i poslední vítězství. Na konci sezóny Trulli odešel do Toyoty. Za japonský tovární tým závodil až do minulého roku, kdy Toyota oznámila odchod z formule jedna. Zkušený italský závodník se poté upsal společně s Heikkim Kovalainenem malajskému následníku známé značky Lotus.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.