U Virginu po dnešku panovala špatná nálada. První testování se nové stáji vůbec nedaří podle očekávání a smůla se jim lepí na paty. Kvůli špatnému počasí a problémům s předním křídlem neodjel britský tým za tři dny ještě ani třicet kol.
Středeční první den testů narušovalo nepříznivé počasí. Virgin s prvním projetím svého vozu příliš nespěchal a VR-01 si odjelo pouze pět kol. Ve čtvrtek se zdálo, že se nebe umoudřilo. Glockovi však záhy upadlo přední křídlo a tým musel celý den čekat na dovezení náhradních dílů ze základny v Británii. Předpokládali, že přes noc dokáží křídlo opravit a v pátek ráno se Lucas di Grassi postaví na trať vedle ostatních. Nestalo se tak.„I přes práci do vyčerpání na odstranění včerejších problémů jsme propásli jízdy na suchu dnes ráno. Odpoledne bylo takové mokro, že jsme my i ostatní týmy ztratili mnohem víc času, i když už jsme konečně byli připravení vyrazit,“ řekl technický ředitel Virginu Nick Wirth.„Štvalo nás to o to víc, že Wirth Research dokázali namísto dovezení hotových dílů ze základny v Bicesteru navrhnout a vyrobit nové během čtyřiadvaceti hodin. Ale čím tvrději pracujete, tím víc štěstí máte. S hodinami, které nad tím nyní trávíme, doufáme, že se k nám štěstěna brzy obrátí!“ zůstává Wirth optimistický. Podobně smýšlet se snaží i di Grassi, který se během testů v Jerezu zatím mnoho nesvezl.„Počasí nám zrovna nepomáhá, na zítra také hlásí déšť. My ale věříme, že všechno půjde podle plánu a zítra toho víc najezdíme.“
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.