Nově vzniklá stáj, Virgin Racing, si odbude ve středu debut na závodní dráze. V útrobách nového stroje bude tepat motor Cosworth 2,4l V8 CA2010. Nový Virgin bude prvním čistě „počítačovým“ autem F1 (tzn. tým při vývoji používal pouze počítačové simulace).
Designer vozu, Nick Wirth, využíval při stavbě pouze počítačových simulací programu CFD (Computational Fluid Dynamics), proto bylo první nastartování motoru, které proběhlo na základně týmu v Sheffieldu velkou událostí. Tým bude nasazovat do závodů Grand Prix Tima Glocka a Lucase di Grassiho.Monopost Virginu bude veřejnosti představen živě pomocí internetu (viz zde) ve středu. Poprvé se na trať auto dostane při soukromých testech na trati v Silverstone, které se uskuteční ve čtvrtek a pátek. „Jsem opravdu rád, protože se nám podařilo poprvé nastartovat motory našich vozů. Dosáhli jsme tak přesně podle plánu dalšího milníku v našem rozvrhu,“ říká technický šéf stáje Wirth.„Musím říct, že VR-01 vypadá opravdu uspořádaně a celistvě. Všichni se už těšíme, až uvidíme náš nový výtvor na trati. Poprvé se tak stane ve čtvrtek,“ potvrdil Wirth.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.