Sir Richard Branson se rozhodl do formule 1 vstoupit s novým týmem. To mu umožnil Manor, který se již oficiálně přejmenoval na Virgin Racing. Sponzorství mistrů světa již údajně přineslo to nejlepší co mohlo a je třeba se zaměřit na nové výzvy.
„Pokušením mohlo být vypsat Brawnu velký šek a držet se ho další sezónu,“ řekl Richard Branson.„Ale když už tým vyhrál, nemůžete s ním dosáhnout ničeho lepšího než vítězství. Tak jsem si mysleli, že bude lepší podporovat nový tým. Neočekáváme podobný příděl štěstí jako jsme měli v loňském roce.“„Plně jsme akceptovali, že budeme muset v následujících letech vybudovat nový tým. Ale bude zajímavé pokusit se to splnit. Vesmírná společnost Alexe Tae se mnoho let podílela na stavbě několika budov a stavem. A myslím si, že to zde můžou také upotřebit,“ dodal.Branson nechce do nového týmu investovat věčně. Očekává, že se mu podaří sehnat dostatek sponzorů a tým s rozpočtem 40 milionů liber na rok za čas udržovat bez vlastních investic. Do té doby je připraven tým finančně podporovat sám.„Nick Wirth a lidé, co má kolem sebe, jsou geniální. Protože Nick k nám přetáhl inženýry z Brawnu, od Red Bullu, téměř od všech ostatních týmů a má tady už opravdu skvělou skupinu lidí.“„Zajištěné máme tři roky. Rádi bychom přilákali dostatek sponzorů na každý rok, ale myslím, že vzhledem k našemu rozpočtu 40 milionů liber na sezónu bychom to měli být schopni zvládnout.“
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.