I když nerad, učinil zřejmě prezident Toyoty pro motorsport, John Howett, nabídku pro Jarna Trulliho. Jasno však nebude dříve než v půlce listopadu.
To, že Toyota bojuje s McLarenem o služby Kimiho Räikkönena, není žádným tajemstvím. Není také žádným tajemstvím, že prezident Toyoty, John Howett, je proti tomu, aby u týmu zůstali oba stávající jezdci, tedy Timo Glock a Jarno Trulli. Momentálně to vypadá, že by u týmu zůstal maximálně Ital. Ital v Brazílii pozval celý tým na večeři, kde členům týmu řekl, že si “nejeden“ člověk přeje, aby od týmu odešel. Mezi tyto lidi řadil zřejmě Howetta, který jak jemu, tak i Glockovi nabídl smlouvy, ale výrazně finančně hubenější. Zatímco Glock chce kvůli napětí mezi ním a prezidentem týmu odejít, dokáže si Trulli svou budoucnost u týmu představit.„S oběma jezdci na určité úrovni jednáme. Učinili jsme Jarnovi nabídku, se kterou není spokojen po finanční stránce. Důležité jsou také určité detaily v té smlouvě, které jsme ještě neprojednávaly. Je zde možnost, že příští rok bude sedět v jednom z vozů, ale ještě není nic jistého,“ řekl Howett pro Reuters.
Trulli to u Renaultu již zná...
Trulli totiž platí za černého koně týmového šéfa Tadashiho Yamashiny, který ho měl požádat, aby do zasedání špiček Toyoty v půlce listopadu, kdy se bude mimo jihé projednávat i rozpočet na příští rok, u žádné jiné stáje nepodepisoval. Toyota by si tak 35 letého Itala ještě možná ráda ponechala. Možný přestup k Renaultu, o kterém se také spekulovalo, se tak jeví jako nereálný. Jen připomeňme, že od Renaultu Trulli během sezony 2004 odešel.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.