FERRARI - REVIEW; Kimi Raikkonen patřil v těžkých podmínkách k nejrychlejším. S osychající dráhou ztrácel na rychlosti, přesto se zítra postaví do třetí řady. Týmový kolega Fisichella dostal smyk a přitom si nechtěně vypnul motor v samém úvodu kvalifikace.
Kimi Raikkonen, 5.Celkově jsem spokojený. Na pneumatikách do extrémního deště jsme byli velmi konkurenceschopní, ale na přechodných jsme na rychlosti ztratili, neboť se dostávají hůře do správné funkční teploty a ovládání vozu nebylo už tak dobré. Kdyby zůstaly špatné podmínky jako v úvodu, mohl jsem dosáhnout na ještě lepší pozici na startu. Jestli bude zítra pršet, nebude to snadný závod, neboť zde skoro nic v poli vozů nevidíte. Odložení kvalifikace bylo správnou volbou, neboť jsme vyjeli na dráhu za lepších a bezpečnějších podmínek, nešlo již jen o udržení na dráze. F60 nemá přilnavost, ale tenhle problém se s námi vleče od začátku sezony.
Giancarlo Fisichella – 20.Na začátku kvalifikace byly podmínky téměř nemožné. Skončil bych v hodinách i kdybych nebyl rychlý, ocitl jsem se v místě, kde bylo příliš mnoho vody. Jak jsem se snažil smyk vyrovnat, vypnul jsem si nechtěně motor a mé kvalifikaci byl konec. Velká škoda, neboť Kimiho časy ukazovaly, jak rychlý je vůz v silném dešti. Doufám, že zítra získá hodně bodů. Pro mne to bude moc těžké. Zdá se, že jde vše zcela špatně. Jsem nešťastný, neboť bych si tolik přál dokázat, že jsem dost dobrý i pro takový tým, jakým je Ferrari. Doufám, že mi zítra překříží cestu štěstí, neboť dosud se tak ještě nestalo.
Stefano Domenicali, šéf týmuZítřejší závod bude opravu důležitý, budeme bojovat o třetí místo v Poháru konstruktérů a je škoda, že nebudeme mít v první polovině startovního pole oba naše vozy, neboť naši hlavní soupeři jsou docela vzadu. Nicméně ani Toyotu nesmíme pustit ze zřetele, nejsou v hodnocení daleko za námi.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.