FERRARI - REVIEW; Kimi Raikkonen patřil v těžkých podmínkách k nejrychlejším. S osychající dráhou ztrácel na rychlosti, přesto se zítra postaví do třetí řady. Týmový kolega Fisichella dostal smyk a přitom si nechtěně vypnul motor v samém úvodu kvalifikace.
Kimi Raikkonen, 5.Celkově jsem spokojený. Na pneumatikách do extrémního deště jsme byli velmi konkurenceschopní, ale na přechodných jsme na rychlosti ztratili, neboť se dostávají hůře do správné funkční teploty a ovládání vozu nebylo už tak dobré. Kdyby zůstaly špatné podmínky jako v úvodu, mohl jsem dosáhnout na ještě lepší pozici na startu. Jestli bude zítra pršet, nebude to snadný závod, neboť zde skoro nic v poli vozů nevidíte. Odložení kvalifikace bylo správnou volbou, neboť jsme vyjeli na dráhu za lepších a bezpečnějších podmínek, nešlo již jen o udržení na dráze. F60 nemá přilnavost, ale tenhle problém se s námi vleče od začátku sezony.
Giancarlo Fisichella – 20.Na začátku kvalifikace byly podmínky téměř nemožné. Skončil bych v hodinách i kdybych nebyl rychlý, ocitl jsem se v místě, kde bylo příliš mnoho vody. Jak jsem se snažil smyk vyrovnat, vypnul jsem si nechtěně motor a mé kvalifikaci byl konec. Velká škoda, neboť Kimiho časy ukazovaly, jak rychlý je vůz v silném dešti. Doufám, že zítra získá hodně bodů. Pro mne to bude moc těžké. Zdá se, že jde vše zcela špatně. Jsem nešťastný, neboť bych si tolik přál dokázat, že jsem dost dobrý i pro takový tým, jakým je Ferrari. Doufám, že mi zítra překříží cestu štěstí, neboť dosud se tak ještě nestalo.
Stefano Domenicali, šéf týmuZítřejší závod bude opravu důležitý, budeme bojovat o třetí místo v Poháru konstruktérů a je škoda, že nebudeme mít v první polovině startovního pole oba naše vozy, neboť naši hlavní soupeři jsou docela vzadu. Nicméně ani Toyotu nesmíme pustit ze zřetele, nejsou v hodnocení daleko za námi.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.