Jarno Trulli je optimistou a věří, že by mohl v předposledním závodě sezóny podruhé za sebou stanout na stupních vítězů.
Trulli minule v Japonsku vybojoval druhé místo, zatímco jeho kolega Timo Glock si vybral svou porci smůly a po havárii v kvalifikaci, po níž lékaři objevili naprasklý obratel, si bude muset dát pauzu i v Brazílii, kde ho nahradí mladý Japonec Kobajaši.
Loni si na okruhu Interlagos Jarno nevedl vůbec špatně, když s Felipe Massou startoval z první řady. Letos se bude snažit ještě vylepšit rekord Toyoty a úspěšně zakončit sezónu.
"Je to vždy zážitek závodit v Brazílii, obzvlášť na Interlagosu, obtížném okruhu. Trať je docela neobvyklá, protože jezdíme proti směru hodinových ručiček a také proto, že polovina je extrémně rychlá a druhá polovina je velmi technická, takže musíte najít ten správný kompromis v nastavení."
"Toyota je zde obvykle docela silná, já zde jsem také rychlý - věřím, že tomu tak bude opět i letos. Stát na bedně v minulém závodě bylo fantastické, obzvláště před našimi japonskými fanoušky. Doufám tedy, že budu moci opět bojovat tento víkend na špici."
"Minulý rok jsem byl v první řadě. Věřím, že letošnímu autu tato trať bude opět docela vyhovovat, takže jsem optimistou. Udělám vše pro to, abychom sezónu ukončili tak, jako jsme ji začali: ve velkém stylu," dodává Trulli s odkazem na první dvě Velké ceny, v nichž obě Toyoty dojely na 3. a 4. místě.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.