Jarno Trulli je optimistou a věří, že by mohl v předposledním závodě sezóny podruhé za sebou stanout na stupních vítězů.
Trulli minule v Japonsku vybojoval druhé místo, zatímco jeho kolega Timo Glock si vybral svou porci smůly a po havárii v kvalifikaci, po níž lékaři objevili naprasklý obratel, si bude muset dát pauzu i v Brazílii, kde ho nahradí mladý Japonec Kobajaši.
Loni si na okruhu Interlagos Jarno nevedl vůbec špatně, když s Felipe Massou startoval z první řady. Letos se bude snažit ještě vylepšit rekord Toyoty a úspěšně zakončit sezónu.
"Je to vždy zážitek závodit v Brazílii, obzvlášť na Interlagosu, obtížném okruhu. Trať je docela neobvyklá, protože jezdíme proti směru hodinových ručiček a také proto, že polovina je extrémně rychlá a druhá polovina je velmi technická, takže musíte najít ten správný kompromis v nastavení."
"Toyota je zde obvykle docela silná, já zde jsem také rychlý - věřím, že tomu tak bude opět i letos. Stát na bedně v minulém závodě bylo fantastické, obzvláště před našimi japonskými fanoušky. Doufám tedy, že budu moci opět bojovat tento víkend na špici."
"Minulý rok jsem byl v první řadě. Věřím, že letošnímu autu tato trať bude opět docela vyhovovat, takže jsem optimistou. Udělám vše pro to, abychom sezónu ukončili tak, jako jsme ji začali: ve velkém stylu," dodává Trulli s odkazem na první dvě Velké ceny, v nichž obě Toyoty dojely na 3. a 4. místě.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.