Jarno Trulli je optimistou a věří, že by mohl v předposledním závodě sezóny podruhé za sebou stanout na stupních vítězů.
Trulli minule v Japonsku vybojoval druhé místo, zatímco jeho kolega Timo Glock si vybral svou porci smůly a po havárii v kvalifikaci, po níž lékaři objevili naprasklý obratel, si bude muset dát pauzu i v Brazílii, kde ho nahradí mladý Japonec Kobajaši.
Loni si na okruhu Interlagos Jarno nevedl vůbec špatně, když s Felipe Massou startoval z první řady. Letos se bude snažit ještě vylepšit rekord Toyoty a úspěšně zakončit sezónu.
"Je to vždy zážitek závodit v Brazílii, obzvlášť na Interlagosu, obtížném okruhu. Trať je docela neobvyklá, protože jezdíme proti směru hodinových ručiček a také proto, že polovina je extrémně rychlá a druhá polovina je velmi technická, takže musíte najít ten správný kompromis v nastavení."
"Toyota je zde obvykle docela silná, já zde jsem také rychlý - věřím, že tomu tak bude opět i letos. Stát na bedně v minulém závodě bylo fantastické, obzvláště před našimi japonskými fanoušky. Doufám tedy, že budu moci opět bojovat tento víkend na špici."
"Minulý rok jsem byl v první řadě. Věřím, že letošnímu autu tato trať bude opět docela vyhovovat, takže jsem optimistou. Udělám vše pro to, abychom sezónu ukončili tak, jako jsme ji začali: ve velkém stylu," dodává Trulli s odkazem na první dvě Velké ceny, v nichž obě Toyoty dojely na 3. a 4. místě.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.