MCLAREN - REVIEW; Lewis Hamilton potvrdil včerejší očekávání, ale o snadné vítězství určitě nešlo, tedy po dobu, kdy byly za jeho zadním spoilerem Rosberg a následně Vettel. Počítá se však umístění v cíli. Bohužel druhý McLaren dnes znovu vidět téměř nebyl a Kovalainen přivezl s 36 vteřinovou ztrátou pouze dva body za sedmé místo.
Lewis Hamilton, 1.Určitě to nebyl snadný závod. Naopak, pěkně náročné to dnes bylo. Dráha je fantastická a fanoušci také. Přijel jsem sem s cílem udělat dobrý výsledek a odčinit chybu z minulého závodu. Povedlo se a jsem moc šťastný. Podmínky byly náročné, myslím, že se mnou budou všichni jezdci souhlasit. Pro mne se závod vyvíjel dobře. Měl jsem dobrý start a podařilo se mi získat slušný náskok, věděl jsem, že budu na dráze déle, než soupeři za mnou. Neměl jsem v úvodu žádné problémy s KERS, ale tým mi říkal, že nemusí být vše v pořádku, restartovali jsme ho a vše zase fungovalo. Nico na mne hodně tlačil, zdálo se, že byl rychlejší, hlídal jsem si gumy a to se nakonec vyplatilo.
Heikki Kovalainen, 7.Od startu do cíle jsem neměl žádné problémy a vůz se ovládal dobře. Bohužel jsem však nemohl jet rychleji. Mám stále potíže s pneumatikami, pokud na to zatlačím a jedu agresivněji, přestanou fungovat. Musím se zaměřit na problém a najít z něj východisko, do té doby nejsem schopen zajet lepší výsledek. Lewis ukázal potenciál našeho vozu, musím z něj dostat více. Už včerejší kvalifikace však byla pohromou pro můj víkend.
Martin Whitmarsh, šéf týmuSkvělé vítězství pro Lewise i pro tým. Návrh, příprava, výroba nových dílů a aktualizací pod tlakem nedostatku času, s požadovanou přesností i účinkem, to je nádherný výsledek. Jsem velmi hrdý na celý tým i Lewise. Heikki měl smůlu ve včerejší kvalifikaci, přesto dnes odjel solidní závod a získal cenné mistrovské body.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.