TOYOTA – REVIEW; Trulli měl problém s přilnavostí a jeho závod skončil po kolizi s Robertem Kubicou, Glock dokázal získat ze špatné startovní pozice body.
Jarno Trulli, nedokončil Nebyl to pro mě dobrý den, podmínky byly velmi obtížné, na trati stálo hodně vody a dostával jsem aquaplaning. Když zajel Safety Car, měl jsem solidní start a v prvních kolech i dobrou rychlost. Ale potom mi chyběla přilnavost, neměl jsem rychlost a postupně se to zhoršovalo. V sedmnáctém kole jsem jen ucítil velký náraz zezadu a přišel jsem o křídlo. Dojel jsem až do boxů, ale nemohli jsme pokračovat. Včerejší rychlost ale naznačuje, že jsme blízko těm vpředu, takže musíme doufat ve větší štěstí v Bahrajnu příští víkend. Timo Glock, 7. Nakonec jsme díky zastávkám v boxech získali body, s tím musíme být spokojeni. Byl to náročný závod, především na začátku. Byl jsem po startu docela překvapený, vzadu nebylo nic vidět, je to jako řídit slepý. Získal jsem pár pozic, ale potom jsem si poškodil přední křídlo při kontaktu s Nickem. Špatně jsem viděl a neodhadnul jsem brzdný bod, tak jsem ho trefil. Kvůli tomu jsme museli první zastávku vykonat dříve, abychom opravili poškození. Později, když jsem měl před sebou na pět nebo šest kol volnou trať, jsem byl poměrně rychlý, ale dojel jsem Kimiho a zůstal za ním viset. Neviděl jsem vodu na trati a musel jsem zvolnit, především v místech, kde by se dalo předjíždět. Nakonec jsem ho předjel a skončili jsme sedmí. Tadaši Yamašina, šéf týmu Timovi se nevydařila včerejší kvalifikace, ale nevzdali jsme se. Dnes se dvakrát ocitnul na konci pole, ale ukázal skvělou snahu při předjíždění tolika aut a přivezl dva body. Jarnovi se nepodařilo těžit z jeho dobré startovní pozice, musíme projít data, abychom zjistili, co bylo špatně. Jeho kvalifikační výkon byl dobrý, určitě se bude v příštím závodě zase snažit vybojovat pódium. Stále máme vůli vítězit a budeme znovu bojovat příští týden v Bahrajnu.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.