Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Úvodní trénink Velké ceny Saúdské Arábie byl velmi vyrovnaný, přičemž Pierre Gasly zajel nejlepší čas 1:29.239, jen o sedm tisícin sekundy lepší než Lando Norris. Třetí místo obsadil Charles Leclerc, který zaostával za Gaslym o 0,07 sekundy. Trénink probíhal za silného slunečního svitu, než večer převzaly kontrolu slavné pouliční světla.
Během tréninku se objevily technické problémy u některých jezdců. Kimi Antonelli upozornil na "obrovské vibrace na brzdách", což přimělo Mercedes k vyšetřování. Oscar Piastri měl problém s protékáním nápoje do kokpitu. Lando Norris ve svých prvních kolech zajel čas 1:31.887 na středně tvrdých pneumatikách, což stanovilo počáteční měřítko pro ostatní jezdce. Týmy McLaren, Red Bull a Ferrari přivezly nové komponenty, přičemž Sauber provedl pět změn na svém voze.
Po deseti minutách tréninku se na první místo dostal George Russell s časem 1:30.425. Mercedes jako jediný z top čtyř týmů neaplikoval žádné novinky pro tento víkend. Oliver Bearman měl dramatický okamžik, kdy zamkl kola v zatáčce 1, narazil do zdi a musel se uchýlit na výběh. Piastri se také přiblížil k zdi, ale oba incidenty skončily bez větších škod.
Po přechodu na měkké pneumatiky se pořadí na čele rychle měnilo. Norris zajel 1:29.246 a dostal se na první místo, přičemž Piastri skončil o desetinu sekundy za ním. Verstappen měl problémy s ovladatelností vozu a zůstal na páté pozici, téměř šest desetin za Norrisem. Piastri v dalším pokusu zrychlil a dostal se na druhé místo. Na konci tréninku však Pierre Gasly zlepšil čas Norrise o sedm tisícin sekundy a dostal se na první místo. Top trojka byla velmi těsně seřazena, s minimálními rozdíly mezi Gaslym, Norrisem a Leclercem.
Během tréninku se také objevily napjaté momenty. Carlos Sainz varoval Ferrari, aby si dávali pozor při výjezdech mezi zatáčkami 4 a 12. Liam Lawson měl po tréninku problém se stevardy, když dvakrát vjel do vymezené zóny mezi boxy a tratí. Verstappen se potýkal s problémy s vyvážením vozu, což mu znemožnilo plně využít doporučení svého inženýra pro jiný přístup k zatáčce 13.
1. Pierre Gasly (Alpine) – 1:29.239
2. Lando Norris (McLaren) – +0.007
3. Charles Leclerc (Ferrari) – +0.070
4. Oscar Piastri (McLaren) – +0.102
5. Alexander Albon (Williams) – +0.367
6. George Russell (Mercedes) – +0.379
7. Carlos Sainz (Ferrari) – +0.540
8. Lewis Hamilton (Mercedes) – +0.576
9. Max Verstappen (Red Bull Racing) – +0.579
10. Yuki Tsunoda (Red Bull Racing) – +0.582
11. Liam Lawson (Racing Bulls) – +0.668
12. Nico Hulkenberg (Sauber) – +0.677
13. Kimi Antonelli (Mercedes) – +0.695
14. Fernando Alonso (Aston Martin) – +0.737
15. Isack Hadjar (Racing Bulls) – +0.772
16. Jack Doohan (Alpine) – +0.944
17. Lance Stroll (Aston Martin) – +1.344
18. Oliver Bearman (Haas F1 Team) – +1.356
19. Esteban Ocon (Haas F1 Team) – +1.790
20. Gabriel Bortoleto (Sauber) – +1.799
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.