Raikkonen udělal pro titul maximum, ale Alonso je díky Montoyově chybě titulu zase o krok blíže.
Mark Webber překonal Coultharda a vklínil se mezi jezdce Red Bull, po chvíli pak potrestal jezdeckou chybu Rakušana. Za Raikkonenem následovali Alonso, Fisichella, Montoya, Trulli, Webber, Klien a Coulthard. Defekt pravé zadní gumy přinutil Heidfelda neplánovaně zajet do boxů a o několik kol později i druhý Williams rychle jezdícího Webbera. Michael Schumacher a Jenson Button se postupně propracovávali dopředu, podobně Takuma Sato, který si dotankoval nádrž palivem hned po zahřívacím kole a startoval z boxů. Po deseti kolech ztrácel Alonso 1,6 vteřiny, čtvrtý Montoya 7 vteřin a pátý Trulli 11. Button byl už šestý a M. Schumacher za svým kolegou Barrichellem desátý. Ve třináctém kole otevřel plánované zastávky v boxech Alonso a o kolo později Fisichella. Webber ve své bojovné náladě pokračoval, ale jeho zajímavý souboj se sedminásobným šampionem Schumacherem skončil nakonec kolizí, oba pak zamířili k mechanikům, kde získali velkou časovou ztrátu a Schumacher o kolo později závod vzdal. Tato příhoda jistě přinese zajímavé komentáře.
Po dvaceti kolech teprve tankoval Montoya, který se přes zdržení s předčasným odjezdem a strženým mechanikem bez zranění zařadil před Alonsa. Raikkonen v klidu dotankoval a zůstal ve vedení před svým týmovým kolegou. Nejprve Weberovi a následně i Heidfeldovi opětovně praskly pravé zadní pneumatiky a bylo jasné, že zvolená směs Michelin byla pro závod příliš měkká, oba jezdci závod vzdali. Po 25 kolech následovali za vedoucí dvojicí McLarenu Alonso a Fisichella s nenápadně jezdícím Trullim s Toyotou v závěsu. Dále pak Button, Sato a Coulthard, ale japonský jezdec týmu BAR jel na jiné strategii. Pro Massu skončil závod předčasně poté, co se vyvalil oblak dýmu z motorového prostoru jeho Sauberu při zastávce v boxech. Po polovině závodu měl Raikkonen před Montoyou náskok necelých 15 vteřin a třetí Alonso ztrácel další dvě vteřiny. Aktuální množství paliva hrálo také do karet finskému jezdci. Po 34 kolech totiž tankoval Španěl podruhé a McLareny dále postupně zvyšovaly svůj náskok díky rozdílu váhy. Ferrari opravilo Schumacherův monopost a jezdec se s obrovskou ztrátou vydal získávat alespoň důležitá data a vylepšit si pozici pro start do kvalifikace příštího závodu.
Následně zamířil do boxů i Fisichella a za Alonsa se tak dostali Trulli s Buttonem v závěsu. 20 kol před cílem zajel Montoya čas o sekundu rychlejší Raikkonenova a fanoušci finského jezdce znervózněli z obavy možných technických problémů fantasticky rychlého, ale poruchového McLarenu MP4-20. Postupně se schylovalo k poslední sérii zastávek v boxech. Kromě Renaultu totiž zvolily ostatní týmy s několika málo výjimkami pro kvalifikaci těžší auta a delší první stint. Také se dal očekávat japonský souboj Toyota / Honda v případě Trulliho a Buttona. Třináct kol před cílem zamířil pro zbývající díl paliva vedoucí Kimi Raikkonen a po bezchybné práci mechaniků se vrátil opět do vedení. Před vedoucím mužem šampionátu na třetím místě měl převahu 32 vteřin a žolíka v podobě Montoyi za svými zády. Button si pozdní druhou zastávkou vybojoval po nevydařené kvalifikaci alespoň páté místo. Aktuální pořadí tak bylo následující: Raikkonen, Montoya, Alonso, Fisichella, Button, Trulli, Coulthard, Klien, Sato, Barrichello, Villeneuve a R. Schumacher, jenž se po zdržení v první zatáčce mezi nejlepší vrátit nedokázal.
O vzrušení posledních kol se nakonec postaral Montoya, který se dostal při předjíždění Monteira o kolo do hodin. Stihl se sice vrátit včas před Alonsem, ale tomu Kolumbijcovy problémy dodaly nové krve do žil a kolo před cílem se probojoval po dalším výletu Montoyi mimo dráhu na druhé místo. Zda byla příčinou chyba Monteira, Montoyi, nebo porucha brzdového systému, vás budeme informovat později. Ztráta druhého místa mrzela McLaren o to více, že připadlo právě Alonsovi.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.