MALAJSIE - ZÁVOD; Stáje Red Bull maximálně využila úspěch z kvalifikace a tentokrát její vozy nezastavila technika ani chyba pilota. Vettel s Webberem významně stahují bodovou ztrátu Ferrari a McLarenu z úvodních závodů.
Počasí před startem je proměnlivé, startovat se bude na suchu. Vettel se na startu dostává před Rosberga a v první zatáčce i před svého týmového kolegu Webbera na vedoucí pozici. Ten se snaží odpovědět o zatáčku později, ale Vettel si vedení hlídá. Na startu zůstal chvíli stát Barrichello.
Také Schumacher si polepšil o dvě místa. První kolo se dnes obešlo bez incidentů. Ve druhé polovině startovního pole svádí souboje vozy McLaren a Ferrari. Vettel se pomalu vzdaluje Webberovi.
Jako první v závodě končí Glock po kolizi s Trullim. V 7. kole Hamilton předjíždí hodně vzdorujícího Petrova a poté na dlouhé cílové rovince předvádí několikanásobnou změnu směru při obraně pozice. V 8. kole na konci cílové rovinky Button na brzdy předjíží Alonsa, zatímco ze závodu odstupuje Kobayashi s kouřícím motorem.
Button jako jeden z prvních mění pneumatiky, obouvá tvrdší směs. A službu vypovídá také Schumacherův Mercedes, šampion odstavuje vůz na trávě vedle trati. Příčinou bylo pravděpodobně špatně utažené kolo, což se projevilo při přejezdu obrubníku.
Webber přestal ztrácet na Vettela a oba Red Bully tak jedou spolu, ve 20. kole už 7 s před Rosbergem. Spolu jedou také obě Ferrari na 8. a 9. místě, dlouho je před svojí zastávkou brzdil Alguersuari. Po návratu na trať je Alguersuari za Petrovem a naopak musí útočit. Po dvou kolech se mu zadaří a zpomalení Petrova po obranném manévru využívá pohotově i Buemi.
Hamilton se během pit-stopů posunul o několik dalších míst vpřed a začíná bojovat o stupně vítězů. Nakonci 24. mění pneumatiky vedoucí Vettel, na trať se vrací jako druhý těsně před Hamiltonem - do té doby třetí Rosberg už také přezouval.
Až ve 27. kole poprvé zastavuje Massa, na původních pneumatikách tak už jedou jen Hamilton a Alonso. A Hamilton se po své zastávce ve 30. kole zařadil před Buttona na 7. příčku. Pěkný souboj předvedli Alguersuari s Hüklenbergem.
Webber začíná hodně ztrácet na Vettela, zato Rosberg se k němu zezadu přibližuje. Pro Petrova končí zajímavý závod v 34. kole pro technické potíže, zřejmě kvůli převodovce. Hamilton zajíždí velmi rychlá kola, ale jen než dožene pomalejšího Sutila.
Alonso konečně mění pneumatiky a propadá se za Buttona, na kterého okamžitě začíná útočit a oba piloti předvádí zajímavý souboj o 8. místo. Rosberg už neohrožuje Webbera, ten už ale těžko dožene Vettela.
Button stále nedělá chybu a Alonso se snaží něco vymyslet. Nakonec to vypadá nadějně v nájezdu do posledního kola, v první zatáčce se na brzdy posouvá vnitřkem před Buttona, ale je příliš dlouhý a z jeho motoru se navíc podezřele zakouřilo. A pozor, kouř neustává - Alonso končí v posledním kole pro poruchu motoru!
Vettel s Webberem po nevydařených úvodních závodech přiváží double pro Red Bull! A na skvělém třetím místě máme Rosberga, který znovu překonal Schumachera. Ještě více budou možná slavit Kubica se Sutilem, zatímco Ferrari a McLaren jistě čekali více...
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.