GP Číny: V dramatickém čínském závodě vedl Alonso, ale následně ho i díky problémům s vozem překonal bezchybný Schumacher, jenž vyrovnal bodové skóre a bitvu o titul.
Povětrnostní podmínky na startu závodu slibovaly výhodu jak vozům s pneumatikami Michelin, tak Bridgestone. Dráha byla sice mokrá, ale nepršelo. Francouzské pláště tedy měly výhodu při startu, vysušující se dráha ale slibovala větší šance v průběhu závodu pilotům na Bridgestone. Nic však nebylo jisté, nad okruhem bylo zataženo.
Startovní manévr nejlépe zvládl úřadující šampion Alonso, kterého sledoval jeho týmový kolega Fisichella. Kimi Raikkonen se v úvodním kole vypořádal s oběma piloty Hondy, když nejprve překonal Barrichella a následně na dlouhé rovince i Buttona. V cloně zvířené vody nezvládli první zatáčku oba nováčci startovního pole. Doornbos klesl z první desítky a musel do boxů, Kubica dokonce opustil na okamžik dráhu, v závodě ale oba pokračovali. Výborně se dařilo Speedovi s Liuzzim s vozy Toro Rosso, jimž patřila šestá a osmá pozice! Po dobrém startu následně ztratil několik získaných míst Nick Heidfeld.
Buttonův tlak na Barrichella vyústil v Britovu chybu, kterou potrestal de la Rosa, jenž duo Hondy rozdělil. Další japonský tým Toyota zavřel i druhou garáž, když po Trullim odstavil svůj dnes nekonkurenceschopný monopost i Ralf Schumacher. O poslední bodovanou pozici přišel po vlastní chybě Coulthard ve prospěch Webbera jen okamžik poté, co mu do sluchátek tým doporučil jet na maximum a pilota Williamsu na body nepustit.
Alonso svoji dvacetivteřinovou ztrátu zredukoval dvě kola před cílem na 8 vteřin, ale zkušený Schumacher situaci kontroloval. Button byl v závěru skutečně při chuti a bojoval jako lev. Ztracenou pozici na de la Rosovi znovu vybojoval zpět a v posledním kole po drtivém tlaku překonal ve skrumáži jezdců nejen týmového kolegu Barrichella, ale těsně před cílem i Heidfelda, kterého navíc Brazilec s druhou Hondou nechtěně poslal do smyku. Toho využil pro změnu de la Rosa. Heidfeld tak ztratil v samém závěru tři pozice a incident bude s největší pravděpodobností chtít řešit s vedením závodu.
Radost vítězného Schumachera nebrala konce, šampionát je vyrovnán, vedení se stejným počtem bodů převzal Schumacher a dva závody před vyhlášením šampiona sezony se začíná znovu od nuly.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.