V nedělním vydání italského Gazzetta dello sport se objevily zajímavé informace včetně celostránkové ilustrace nového vozu Ferrari pro letošní sezónu, které bude představeno koncem ledna a na dráze by se mělo objevit 1. - 3. února při testech ve Valencii.
Vůz vypadá celkem agresivně - soudě dle nákresu předního novináře zabývajícího se technikou F1 - Giorgia Pioly. Nemá vždy pravdu, ale po těch 40 letech práce v oboru a s výbornými vztahy s lidmi ve Ferrari můžeme věřit, že informace, s nimiž nyní přišel, jsou pravdivé.
Monopost hodně připomíná loňský Red Bull - aerodynamicky zřejmě nejpovedenější vůz loňské sezóny. V této oblasti se F60 příliš nevydařilo. Kokpit se nachází o něco výše než v loňském voze a nos obsahuje vykrojení (1) okopírované od Red Bullu. Difuzor má být rovněž velmi podobný Neweymu řešení.
Objem nádrže (2) se zdvojnásobil na 240 litrů, což je například šestkrát více, než u Fiatu Punto. Rozvor se tak o 15 cm prodlouží. Olejová nádrž (3) by se kvůli větší nádrži měla posunout z části před motorem až za něj.
Díky vyšší předepsané minimální hmotnosti a palivové nádrži bude vůz na startu o 185 kg těžší, což je o 30% více než loni. Nejen pneumatiky, ale i brzy dostanou pěkně zabrat, zvláště na tratích jako je Bahrajn či Montreal.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.