V nedělním vydání italského Gazzetta dello sport se objevily zajímavé informace včetně celostránkové ilustrace nového vozu Ferrari pro letošní sezónu, které bude představeno koncem ledna a na dráze by se mělo objevit 1. - 3. února při testech ve Valencii.
Vůz vypadá celkem agresivně - soudě dle nákresu předního novináře zabývajícího se technikou F1 - Giorgia Pioly. Nemá vždy pravdu, ale po těch 40 letech práce v oboru a s výbornými vztahy s lidmi ve Ferrari můžeme věřit, že informace, s nimiž nyní přišel, jsou pravdivé.
Monopost hodně připomíná loňský Red Bull - aerodynamicky zřejmě nejpovedenější vůz loňské sezóny. V této oblasti se F60 příliš nevydařilo. Kokpit se nachází o něco výše než v loňském voze a nos obsahuje vykrojení (1) okopírované od Red Bullu. Difuzor má být rovněž velmi podobný Neweymu řešení.
Objem nádrže (2) se zdvojnásobil na 240 litrů, což je například šestkrát více, než u Fiatu Punto. Rozvor se tak o 15 cm prodlouží. Olejová nádrž (3) by se kvůli větší nádrži měla posunout z části před motorem až za něj.
Díky vyšší předepsané minimální hmotnosti a palivové nádrži bude vůz na startu o 185 kg těžší, což je o 30% více než loni. Nejen pneumatiky, ale i brzy dostanou pěkně zabrat, zvláště na tratích jako je Bahrajn či Montreal.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.