Indická stáj překvapila svými výbornými výkony na rychlých okruzích v Belgii a Itálii. Vděčí za to vysoké aerodynamické efektivitě svého monopostu. Ten však generuje málo přítlaku, proto Force India pokračuje usilovně ve vývoji a do Singapuru přivezla další nové díly.
Indové se nijak netají tím, že kvůli svému nízkému rozpočtu kopírují zajímavé prvky ostatních týmů - a tak jejich členové chodí po paddocku a fotí jak japonští turisté. Později v továrně snímky analyzují a zkoušejí v CFD programech, co by u nich mohlo fungovat.
První viditelnou změnou (na obrázku dole č. 1) během posledního závodního víkendu byla změna uchycení zrcátek - ty již nyní připevněny k monopostu přes vertikální křidélko, které se nachází ve středu monopostu před bočnicemi (původně bylo připevněno ke kokpitu). Toto řešení se mezi týmy stalo již víceméně standardem.
BMW provedlo tuto změnu již dříve, zatímco Ferrari s tímto uchycením zrcátek nastupuje od počátku sezony.
Další změna je patrná na zádi vozu, kde došlo k prodloužení horního krytu motoru a jeho uchycení až na zadní spoiler, obdoba tzv. žraločí ploutve, podobně jako je tomu u Red Bullu (2). Force India však v ní obsahuje větší vykrojení ve snaze eliminovat negativní účinky tohoto řešení při změnách směru.
Kvůli uchycení ploutve se tým vzdal dodatečného křidélka, jež jsme mohli vidět ve Valencie uprostřed zadního křídla (3).
Indické stáj však v Singapuru ani díky těmto úpravám nikterak nezazářila - Adrian Sutil po chybě odstoupil a Vitantonio Liuzzi dojel až 14. Ani na dalších tratích již Force India nebude tak konkurenceschopná jako ve Spa či na Monze. Důvodem je právě prvotní návrh jejich monopostu, který postrádá přítlak na zbývajících středně rychlých a pomalých tratích.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.