Technické specifikace McLarenu MP4-24

McLaren
McLaren, foto: McLaren
Petr Hlawiczka 16. ledna 2009 18:28
Sdílej:

Informace o veřejném představení nového McLarenu včetně fotografií jsme vám již přinesli. Nyní je opět čas podívat se blíže na některé technické detaily stříbrného monopostu.

MP4-24 Šasi: karbonová vlákna / hliník vícevrstvé konstrukce včetně boční nárazových zón a integrované bezpečnostní palivové nádrže Zavěšení: vnitřní torzní systém pružina-tlumič ovládaný suvnou tyčí a lomenou pákou s dvojitým závěsem Tlumiče:   Koni Elektronika: McLaren Electronics Systems ECU včetně elektroniky pro šasi, motor a sběr dat; u McLarenu se tato jednotka stará také o palubní přístroje, řízení napětí alternátoru, senzory, systémy pro analýzu dat a telemetrii Karosérie: jednodílný kryt motoru a bočnice; oddělená podlaha, strukturovaný nos s integrovaným předním křídlem Kola: Enkei Rádio: Kenwood Pneumatiky: Bridgestone Potenza Brzdy: třmeny i kotouče Akebono Baterie:: GS Yuasa Corporation Řízení: McLaren s posilovačem Přístroje: McLaren Electronic Systems Převodovka: Řazení: 7-stupňové + zpátečka Poloautomat: ano Hřídel, kolečka: McLaren Spojka: ovládaná ručně Motor Mercedes-Benz FO 108W Počet válců: 8 Počet ventilů: 32 Objem: 2,4 l Max. otáčky: 18 000 / min (dle předpisů FIA) Úhel sevření válců: 90o Max. vrtání pístů: 98 mm Váha: 95 kg (min. hmotnost dle předpisů FIA) Palivo: Mobil High Performance Unleaded (5,75 % bio složky) Lubrikanty: Mobil 1 (pro vyšší výkon, nižší tření a lepší odolnost vůči opotřebení)
Témata:
Stalo se