Závodní ředitel McLarenu dnes na Twitteru krátce odpovídal na vybrané dotazy fanouškům Formule 1. Co se dá udělat pro zvýšení její sledovanosti? Co ho u McLarenu nejvíce překvapilo a co bylo první věcí, kterou učinil? Kdy padne rozhodnutí o jezdecké sestavě pro rok 2015?
Co tě nejvíce překvapilo u McLarenu poté, co jsi k němu letos přestoupil?EB: Absolutní touha a motivace vyhrávat.
Co bylo první věcí, kterou jsi udělal poté, co jsi začal pracovat u McLarenu?EB: Pokorně se seznámit s kulturou McLarenu a více se o ní dozvědět.
Jak se nejlépe stát závodním inženýrem a jaká kvalifikace je nejlepší pro to, aby člověka zaměstnal špičkový tým?EB: Technický titul, ideálně v oboru dynamiky vozidel nebo v aerodynamice. Nejdůležitější však je absolutní odhodlání.
Jak myslíš, že na tom budete ve Spa a v Monze?EB: Oba okruhy představují jedinečnou výzvu a jde o fantastické tratě. Naším hlavním cílem ale zůstává udržet si tempo a postoupit kupředu.
Jaké je tvé nejoblíbenější vozidlo v MTC (v technologickém centru McLarenu)?EB: MP4/4. Nejúspěšnější monopost Formule 1 všech dob.
Kdy potvrdíte svou jezdeckou sestavu pro rok 2015?EB: Před koncem sezóny! :)
Nejoblíbenějším McLarenem Erica Boulliera je MP4/4 (foto: McLaren)
Je rozhodnutí na tom, kdo bude za tým jezdit, na tobě?EB: Jsem v těchto rozhodnutích klíčový, ale jde o rozhodnutí skupiny.
Co by měla udělat F1 pro zvýšení počtu diváků?EB: Důležité je, aby sport bližší fanouškům VŠECH věkových skupin - díky Twitteru, televizi, tisku atd.
O kolik jsi zaostával na simulátoru ve Spa ve srovnání s Jensonem Buttonem či Kevinem Magnussenem?EB: Na simulátoru jsem zkoušel jen Hockenheim a se svým časem jsem byl spokojený.
Kdo je tvým oblíbeným jezdcem v historii McLarenu?EB: Samozřejmě Ayrton. Ale také Le Professeur - Alain Prost, můj dobrý kamarád.
@TeamMcLaren @McLarenF1 thank you all for your questions! So many! Next time for more Q&A but now time to focus on next races.
— Eric Boullier (@eboullier) August 19, 2014
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.