Závodní ředitel McLarenu dnes na Twitteru krátce odpovídal na vybrané dotazy fanouškům Formule 1. Co se dá udělat pro zvýšení její sledovanosti? Co ho u McLarenu nejvíce překvapilo a co bylo první věcí, kterou učinil? Kdy padne rozhodnutí o jezdecké sestavě pro rok 2015?
Co tě nejvíce překvapilo u McLarenu poté, co jsi k němu letos přestoupil?EB: Absolutní touha a motivace vyhrávat.
Co bylo první věcí, kterou jsi udělal poté, co jsi začal pracovat u McLarenu?EB: Pokorně se seznámit s kulturou McLarenu a více se o ní dozvědět.
Jak se nejlépe stát závodním inženýrem a jaká kvalifikace je nejlepší pro to, aby člověka zaměstnal špičkový tým?EB: Technický titul, ideálně v oboru dynamiky vozidel nebo v aerodynamice. Nejdůležitější však je absolutní odhodlání.
Jak myslíš, že na tom budete ve Spa a v Monze?EB: Oba okruhy představují jedinečnou výzvu a jde o fantastické tratě. Naším hlavním cílem ale zůstává udržet si tempo a postoupit kupředu.
Jaké je tvé nejoblíbenější vozidlo v MTC (v technologickém centru McLarenu)?EB: MP4/4. Nejúspěšnější monopost Formule 1 všech dob.
Kdy potvrdíte svou jezdeckou sestavu pro rok 2015?EB: Před koncem sezóny! :)
Nejoblíbenějším McLarenem Erica Boulliera je MP4/4 (foto: McLaren)
Je rozhodnutí na tom, kdo bude za tým jezdit, na tobě?EB: Jsem v těchto rozhodnutích klíčový, ale jde o rozhodnutí skupiny.
Co by měla udělat F1 pro zvýšení počtu diváků?EB: Důležité je, aby sport bližší fanouškům VŠECH věkových skupin - díky Twitteru, televizi, tisku atd.
O kolik jsi zaostával na simulátoru ve Spa ve srovnání s Jensonem Buttonem či Kevinem Magnussenem?EB: Na simulátoru jsem zkoušel jen Hockenheim a se svým časem jsem byl spokojený.
Kdo je tvým oblíbeným jezdcem v historii McLarenu?EB: Samozřejmě Ayrton. Ale také Le Professeur - Alain Prost, můj dobrý kamarád.
@TeamMcLaren @McLarenF1 thank you all for your questions! So many! Next time for more Q&A but now time to focus on next races.
— Eric Boullier (@eboullier) August 19, 2014
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.