Nico Hülkenberg během zimy přestoupil z Force Indie k Sauberu. Oficiální web Formule 1 s ním přináši netradišní rozhovor. Jaký byl jeho nejlepší předjížděcí manévr? Co patří mezi jeho nejoblíbenější nápoje a čím léčí kocovinu?
Sportovní osobnost, kterou nejvíce obdivuji je...Nico Hülkenberg: Momentálně nejlepší tři tenisty světa – Novaka Djokoviče, Rogera Federera a a Andyho Murraye.
Nejlepší herec na světě je...NH: Leonardo DiCaprio.
Nejlepší předjížděcí manévr v mé kariéře byl...NH: Tím si nejsem úplně jistý, ale předjetí Lewise Hamiltona a Romaina Grosjeana při jednom manévru v Koreji v roce 2012 bylo dobré.
Nejlepší věc na pauze mezi sezonami je...NH: Spánek ve své vlastní posteli více než jen pár dní po sobě.
Nejcennější věc, kterou vlastním, je…NH: Můj domov.
Nejlegračnější osoba, kterou znám, je…NH: Jeden dobrý kamarád z dětství.
Mé oblíbené pití je…NH: Německý apfelschorle (perlivý jablečný nápoj).
Nejlepší výmluvou pro šéfa poté, co jste naboural vůz je...NH: Říct, že na cestě byla slupka od banánu… (smích).
Kdy jsem naposledy něco ztratil...NH: Můj šátek. Jsem velmi dobrý v zapomínání ho na různých místech. Kdekoliv: v boxové uličce, v hotelu… kamkoliv jdu či kdekoliv pobývám.
Naposledy jsem na fotce zachytil…NH: Nějaký nábytek, protože byl poškozený.
Hülkenberg letos v závodě ještě neboural, pro svou šéfovou má ale připravenou originální výmluvu(foto: Sauber Motorsport AG)
Naposledy jsem zaspal…NH: Minulý týden.
Nejlepší pocit na světě člověk zažívá, když…NH: Myslím, že je spousta okamžiků, které jsou skvělé. Jedním z nich musí být určitě vyhrát velkou cenu nebo mistrovství světa.
Moje oblíbené místo na dovolenou je...NH: Z těch míst, která znám, to jsou Austrálie a španělský ostrov Mallorca.
Moje nejoblíbenější část dne je...NH: Ráno.
Nejlepší dárek, který jsem dostal od fanouška je...NH: Průvodce Šanghají. Dostal jsem ho samozřejmě od čínského fanouška.
Nejlepší lék na kocovinu je...NH: Věřte nebo ne – pizza.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.