Šéf stáje HRT Colina Kolles v rozhovoru zveřejněném na oficiálních stránkách týmu tvrdí, že v souboji nováčků s Lotusem neuspěli pouze kvůli tomu, že měli méně zkušenější piloty. Hispania během sezóny 2010 vystřídali hned čtyři: Bruna Sennu, Karuna Chandhoka, Sakona Jamamota a Christiana Kliena.
Jak byste zhodnotil první rok Hispanie Racing ve Formuli 1?CK: Byl to obtížný rok, byli jsme však nejspolehlivějším z nových týmů. Jediným důvodem, proč jsme neskončili desátí je to, že týmy jako Lotus a Virgin měli po celou sezónu zkušenější piloty. Myslím, že během testování jsme prokázali docela dobrou výkonnost v porovnání s ostatními novými týmy.
Hispania Racing se zlepšila. Jak to může pomoci pro rok 2011 a jak vám pomohou příští rok ty zkušenosti?CK: Během sezóny jsme se zlepšili. Prvním cílem byla spolehlivost. Hodně jsme se toho naučili a doufám, že se nyní budeme moci více soustředit na zvyšování výkonnosti.
Christian Klien s vozem HRT v Singapuru před Di Grassim a Alguersuarim
Jaká je aktuální situace týmu a co můžete prozradit ohledně auta pro sezónu 2011? Co děláte přes zimu?CK: Pracujeme na tom, abychom měli lepší balík než letos. Z mého pohledu sezóna nebyla takovou, jakou bychom si přáli z hlediska výkonnosti - a toto se musí zlepšit. Samozřejmě to záleží na spoustě faktorů, pracujeme však na tom, abychom dosáhli svých cílů.
Co si myslíte o Williamsu a Cosworthu, kteří se stanou příští rok vašimi dodavateli?CK: Nemůže to být špatný krok mít balík, který prokázal, že má na to pravidelně postupovat do poslední části kvalifikace.
Jaké jsou vaše cíle pro novou sezónu?CK: Stabilizovat tým a zvyšovat jeho výkonnost.
Zdroj: HRT
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.