Nejslavnější pilot Formule 1 promluvil na oficiálním webu Formule 1 o svém soukromí. Má nějaké tetování? Co mu na cestách nejvíce chybí? Jaké bylo jeho první auto? Co umí nejlépe uvařit? Kdy se naposledy opravdu rozčílil? Michael Schumacher odpovídá nejen na tyto dotazy.
Jsi typem člověka, která mívá záložní plán?Ne.
Co tě nejvíce uspokojuje, krom jízdy s monopostem F1?Momentálně skydiving.
Na koho se v zákulisí nejvíce těšíš, když ve čtvrtek dorazíš na okruh?Inženýři.
Kdo je vysněnou osobou, se kterou bys chtěl mít rande?Ta, která se stala mým splněným snem - Corinna.
Který film tě rozbrečel?Posledně to byl 'Milionář z chatrče.' Přinejmenším ten název.
Z čeho máš obavy?Bývaly to výšky, ale už tomu tak není.
Kterou knihu jsi naposledy přečetl?Něco od Samuela Becketta. Nemám moc dobrou paměť na názvy knih, filmů a podobné věci.
Jakým způsobem rád odpočíváš?Sklenice červeného vína a doutník.
Pět věcí, které nenávidíš?Nemám nic, co bych opravdu nenáviděl.
Barvil sis někdy vlasy?Jasně, proč ne?
Jaké bylo první CD, které sis koupil?Byla to LP deska – myslím, že nějaký hard-rock, něco metalového.
Máš nějaké tetování či piercing?Jenom dočasné.
Jak tě hodnotili učitelé ve škole?Ne moc hezky.
Kdo byli tví hrdinové z dětství?Těžko říct, neměl jsem ve skutečnosti žádné.
Máš zalíbení v nějakých špatných věcech?Doutníky? Poker? Nemyslím si, že bych se kvůli tomu měl cítit provinile.
Sbíráš něco?Asi hodinky. Ale nikterak šíleně.
Co ti na cestách nejvíce chybí?Má rodina.
Co bylo tvou nejhorší koupí?To, co se mění s každou změnou módního stylu.
Jakou kávu máš rád?S horkým mlékem.
Ideální nedělní nezávodní dopoledne?Dlouhá snídaně s mou rodinou.
Co bylo tvým prvním dopravním prostředkem?Fiat 500. Vlastně jsem před tím jezdil ještě se spoustou motokár.
Co bylo největší chybou, které ses dopustil?Nějakou si vyberte.
Co umíš nejlépe uvařit?Zřejmě italské těstoviny.
Kdy ses naposledy opravdu rozčílil?Opravdu moc? Ve Spa, v roce 1998 [naboural zezadu do McLarenu Davida Coultharda, když byl ve vedení velmi deštivé Velké ceny Belgie. Coulthard jezdil o kolo zpět a dle Schumachera byl na vině Skot].
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.