Zajímá vás, jaký vede život nováček letošního šampionátu Nico Hülkenberg mimo závodní dráhu? S kým by si chtěl dát rande, v čem jezdí, z čeho má obavy, co umí uvařit či co jej dokáže rozzuřit? Vše se dozvíte z následujícího netradičního rozhovoru.
Jsi typem člověka, který má vždy záložní plán?Ano i ne. Ano v tom smyslu, že máte plán, který - pokud nevyjde - musíte nahradit jiným. Ne, pokud jde o F1. Bylo to buď a nebo. Neměl jsem nikdy žádný záložní plán.
Co tě nejvíce uspokojuje?To by mělo být tajemstvím, ne? Asi je to příležitostné pití plněkalorické Coca-Coly.
Kdo je vysněnou osobou, se kterou bys chtěl mít rande?Nikdy jsem o něčem takovém nepřemýšlel. Neznám všechny ženy na světě, jak to mám vědět? Určitě nejsem ten správný hollywoodský typ.
Který film tě rozbrečel?Myslím, že "Marley a já."
Z čeho máš obavy?Ze ztráty zaměstnání v F1.
Kterou knihu jsi naposledy přečetl?Abych byl upřímný, tak moc nečtu. Akorát noviny každé ráno.
Jakou nejvyšší pokutu jsi musel zaplatit (ne v F1)?V penězích? Myslím, že to bylo pár set Euro. O kolik jsem překročil rychlost? To zůstane mezi mnou a policií.
Pět věcí, které nenávidíš?Čekání na odlet letadla, nedochvilné lidi, když nevyhrávám, vlastní chyby a špatnou komunikaci uvnitř týmu.
Barvil sis někdy vlasy?Ne, jsem spokojený s jejich přirozenou barvou.
Jaké bylo první CD, které sis koupil?Nemůžu si vzpomenout. Teď poslouchám taneční hudbu.
Máš nějaké tetování či piercing?Ne.
Co na tebe říkali učitelé ve školních zápisech?Říkali, že jsem skvělé dítě, soustředěný, motivovaný, atd. Samozřejmě v uvozovkách.
Kdo byli tví hrdinové z dětství?Neměl jsem žádné hrdiny. Sledoval jsem Michaela [Schumachera], jak vyhrává závody a měl jsem z toho radost. Neměl jsem žádné filmové hrdiny. Nikdy jsem jako dítě příliš neobdivoval žádnou osobnost či kapelu.
Máš zalíbení v nějakých špatných věcech?Mám rád sladké a čokoládu. A zákusky.
Sbíráš něco?Ani moc ne. Zkouším sbírat peníze.
Kvůli čemu bys byl ochoten zemřít?Opravdu kvůli ničemu. Vítězství v závodu či mistrovský titul - tyto věci si musíte zasloužit. Smrti je nezískáte.
Co bylo tvou nejhorší koupí?Přemýšlím. Víte, někdy si koupíte nějaké tréninkové zařízení a upřímně si myslíte, že na něm budete cvičit a budete čím dál tím více fit, a pak zjistíte, že leží zastrčené někde v koutě.
Jakou kávu máš rád?S trochou mléka.
Ideální nedělní nezávodní dopoledne?Obrovská, vydatná snídaně s jakýmkoliv druhem jídla, společně s rodinou a rozhovorem o běžných věcech. Pak si trochu odpočinout a zaběhat. Zcela obvyklá věc.
Jaké bylo tvé první auto?Měl jsem skútr, ale už si nevzpomínám na jeho značku. Když mi bylo 20, měl jsem VW Polo. nyní mám VW Scirocco.
Co bylo největší chybou, které ses dopustil?Opravdu si nemůžu vzpomenout, takže to asi nebyla příliš velká chyba.
Co umíš nejlépe uvařit?Něco na čínské pánvi. Zelenina, rýže a tak.
Kdy jsi byl naposledy opravdu naštvaný?Ha, to zas nebylo tak dávno. Před 2,5 měsíci byl problém s letadly. Nejprve jsem v únoru nemohl kvůli špatnému počasí odletět z Německa, pak stávkovala Lufthansa, potom francouzští dispečeři leteckého provozu. Vše během zimního testování! Nato ten sopečný prach - dostat se zpět z Šanghaje do Evropy, to bylo hotové dobrodružství. Tohle ze srdce nenávidím.
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.
Dr. Helmut Marko zavzpomínal na více než dvacet let trvající spolupráci s Christianem Hornerem, se kterým společně vybudovali z Red Bullu špičkový tým Formule 1. Jejich odlišné přístupy se často doplňovaly a stály za klíčovými rozhodnutími, která Red Bull dovedla k vrcholu.
Christian Horner sehrál klíčovou roli při uzavření dohody s Hondou, která Red Bull vrátila na špičku F1. Právě toto partnerství odstartovalo novou éru dominance týmu.
Günther Steiner vyjádřil překvapení nad nečekaným odchodem Christiana Hornera z čela Red Bullu a označil ho za výrazný otřes pro tým. Podle něj bude těžké nahradit lídra, který byl symbolem stability.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.