Zajímá vás, jaký vede život nováček letošního šampionátu Nico Hülkenberg mimo závodní dráhu? S kým by si chtěl dát rande, v čem jezdí, z čeho má obavy, co umí uvařit či co jej dokáže rozzuřit? Vše se dozvíte z následujícího netradičního rozhovoru.
Jsi typem člověka, který má vždy záložní plán?Ano i ne. Ano v tom smyslu, že máte plán, který - pokud nevyjde - musíte nahradit jiným. Ne, pokud jde o F1. Bylo to buď a nebo. Neměl jsem nikdy žádný záložní plán.
Co tě nejvíce uspokojuje?To by mělo být tajemstvím, ne? Asi je to příležitostné pití plněkalorické Coca-Coly.
Kdo je vysněnou osobou, se kterou bys chtěl mít rande?Nikdy jsem o něčem takovém nepřemýšlel. Neznám všechny ženy na světě, jak to mám vědět? Určitě nejsem ten správný hollywoodský typ.
Který film tě rozbrečel?Myslím, že "Marley a já."
Z čeho máš obavy?Ze ztráty zaměstnání v F1.
Kterou knihu jsi naposledy přečetl?Abych byl upřímný, tak moc nečtu. Akorát noviny každé ráno.
Jakou nejvyšší pokutu jsi musel zaplatit (ne v F1)?V penězích? Myslím, že to bylo pár set Euro. O kolik jsem překročil rychlost? To zůstane mezi mnou a policií.
Pět věcí, které nenávidíš?Čekání na odlet letadla, nedochvilné lidi, když nevyhrávám, vlastní chyby a špatnou komunikaci uvnitř týmu.
Barvil sis někdy vlasy?Ne, jsem spokojený s jejich přirozenou barvou.
Jaké bylo první CD, které sis koupil?Nemůžu si vzpomenout. Teď poslouchám taneční hudbu.
Máš nějaké tetování či piercing?Ne.
Co na tebe říkali učitelé ve školních zápisech?Říkali, že jsem skvělé dítě, soustředěný, motivovaný, atd. Samozřejmě v uvozovkách.
Kdo byli tví hrdinové z dětství?Neměl jsem žádné hrdiny. Sledoval jsem Michaela [Schumachera], jak vyhrává závody a měl jsem z toho radost. Neměl jsem žádné filmové hrdiny. Nikdy jsem jako dítě příliš neobdivoval žádnou osobnost či kapelu.
Máš zalíbení v nějakých špatných věcech?Mám rád sladké a čokoládu. A zákusky.
Sbíráš něco?Ani moc ne. Zkouším sbírat peníze.
Kvůli čemu bys byl ochoten zemřít?Opravdu kvůli ničemu. Vítězství v závodu či mistrovský titul - tyto věci si musíte zasloužit. Smrti je nezískáte.
Co bylo tvou nejhorší koupí?Přemýšlím. Víte, někdy si koupíte nějaké tréninkové zařízení a upřímně si myslíte, že na něm budete cvičit a budete čím dál tím více fit, a pak zjistíte, že leží zastrčené někde v koutě.
Jakou kávu máš rád?S trochou mléka.
Ideální nedělní nezávodní dopoledne?Obrovská, vydatná snídaně s jakýmkoliv druhem jídla, společně s rodinou a rozhovorem o běžných věcech. Pak si trochu odpočinout a zaběhat. Zcela obvyklá věc.
Jaké bylo tvé první auto?Měl jsem skútr, ale už si nevzpomínám na jeho značku. Když mi bylo 20, měl jsem VW Polo. nyní mám VW Scirocco.
Co bylo největší chybou, které ses dopustil?Opravdu si nemůžu vzpomenout, takže to asi nebyla příliš velká chyba.
Co umíš nejlépe uvařit?Něco na čínské pánvi. Zelenina, rýže a tak.
Kdy jsi byl naposledy opravdu naštvaný?Ha, to zas nebylo tak dávno. Před 2,5 měsíci byl problém s letadly. Nejprve jsem v únoru nemohl kvůli špatnému počasí odletět z Německa, pak stávkovala Lufthansa, potom francouzští dispečeři leteckého provozu. Vše během zimního testování! Nato ten sopečný prach - dostat se zpět z Šanghaje do Evropy, to bylo hotové dobrodružství. Tohle ze srdce nenávidím.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.