Zajímá vás, jaký vede život nováček letošního šampionátu Nico Hülkenberg mimo závodní dráhu? S kým by si chtěl dát rande, v čem jezdí, z čeho má obavy, co umí uvařit či co jej dokáže rozzuřit? Vše se dozvíte z následujícího netradičního rozhovoru.
Jsi typem člověka, který má vždy záložní plán?Ano i ne. Ano v tom smyslu, že máte plán, který - pokud nevyjde - musíte nahradit jiným. Ne, pokud jde o F1. Bylo to buď a nebo. Neměl jsem nikdy žádný záložní plán.
Co tě nejvíce uspokojuje?To by mělo být tajemstvím, ne? Asi je to příležitostné pití plněkalorické Coca-Coly.
Kdo je vysněnou osobou, se kterou bys chtěl mít rande?Nikdy jsem o něčem takovém nepřemýšlel. Neznám všechny ženy na světě, jak to mám vědět? Určitě nejsem ten správný hollywoodský typ.
Který film tě rozbrečel?Myslím, že "Marley a já."
Z čeho máš obavy?Ze ztráty zaměstnání v F1.
Kterou knihu jsi naposledy přečetl?Abych byl upřímný, tak moc nečtu. Akorát noviny každé ráno.
Jakou nejvyšší pokutu jsi musel zaplatit (ne v F1)?V penězích? Myslím, že to bylo pár set Euro. O kolik jsem překročil rychlost? To zůstane mezi mnou a policií.
Pět věcí, které nenávidíš?Čekání na odlet letadla, nedochvilné lidi, když nevyhrávám, vlastní chyby a špatnou komunikaci uvnitř týmu.
Barvil sis někdy vlasy?Ne, jsem spokojený s jejich přirozenou barvou.
Jaké bylo první CD, které sis koupil?Nemůžu si vzpomenout. Teď poslouchám taneční hudbu.
Máš nějaké tetování či piercing?Ne.
Co na tebe říkali učitelé ve školních zápisech?Říkali, že jsem skvělé dítě, soustředěný, motivovaný, atd. Samozřejmě v uvozovkách.
Kdo byli tví hrdinové z dětství?Neměl jsem žádné hrdiny. Sledoval jsem Michaela [Schumachera], jak vyhrává závody a měl jsem z toho radost. Neměl jsem žádné filmové hrdiny. Nikdy jsem jako dítě příliš neobdivoval žádnou osobnost či kapelu.
Máš zalíbení v nějakých špatných věcech?Mám rád sladké a čokoládu. A zákusky.
Sbíráš něco?Ani moc ne. Zkouším sbírat peníze.
Kvůli čemu bys byl ochoten zemřít?Opravdu kvůli ničemu. Vítězství v závodu či mistrovský titul - tyto věci si musíte zasloužit. Smrti je nezískáte.
Co bylo tvou nejhorší koupí?Přemýšlím. Víte, někdy si koupíte nějaké tréninkové zařízení a upřímně si myslíte, že na něm budete cvičit a budete čím dál tím více fit, a pak zjistíte, že leží zastrčené někde v koutě.
Jakou kávu máš rád?S trochou mléka.
Ideální nedělní nezávodní dopoledne?Obrovská, vydatná snídaně s jakýmkoliv druhem jídla, společně s rodinou a rozhovorem o běžných věcech. Pak si trochu odpočinout a zaběhat. Zcela obvyklá věc.
Jaké bylo tvé první auto?Měl jsem skútr, ale už si nevzpomínám na jeho značku. Když mi bylo 20, měl jsem VW Polo. nyní mám VW Scirocco.
Co bylo největší chybou, které ses dopustil?Opravdu si nemůžu vzpomenout, takže to asi nebyla příliš velká chyba.
Co umíš nejlépe uvařit?Něco na čínské pánvi. Zelenina, rýže a tak.
Kdy jsi byl naposledy opravdu naštvaný?Ha, to zas nebylo tak dávno. Před 2,5 měsíci byl problém s letadly. Nejprve jsem v únoru nemohl kvůli špatnému počasí odletět z Německa, pak stávkovala Lufthansa, potom francouzští dispečeři leteckého provozu. Vše během zimního testování! Nato ten sopečný prach - dostat se zpět z Šanghaje do Evropy, to bylo hotové dobrodružství. Tohle ze srdce nenávidím.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.