V minulé sezóně jsme byli svědky hned několika problémů týmu Haas s brzdovými produkty, což například vyústilo v odstoupení Romaina Grosjeana v Singapuru a Malajsii nebo Estebana Gutiérreze v USA. Americký tým se tak rozhodl pro zvláštní řešení.
Brzdové komponenty Brembo přinášely v minulé sezóně týmu Haas nejeden problém. Došlo to až tak daleko, že v rámci Grand Prix Brazílie tým otestoval brzdy Carbon Industrie, aby zjistil, zda stávající problémy má na svědomí Brembo nebo šasi, které pro Haase připravila firma Dallara. Testy pak pokračovaly i v Abú Zabí.
Haas se proto rozhodl, že během předsezónních testů nebude využívat produktů jednoho dodavatele brzdového zařízení, ale až během nich se rozhodne, kdo bude dodavatelem pro rok 2017. Potvrzuje to ve svém vyjádření i manažer týmu Günther Steiner.
"Co se týče dodavatelů brzd, připravíme paralenení program a na jeho základě zjistíme, pro koho se rozhodnout. Určitě to bude během barcelonských testů. Musíme někoho pro sezónu zvolit, takže to bude buď anebo. Ostatně jsme vždy byli připraveni na více možností, to je také náš cíl. Nechceme se nikoho zbavit, jen chceme vědět, kdo má jaké možnosti a posoudit je, kdyby pro nás byly co nejlepší. Bude to buď anebo, ale zatím nevíme, koho zvolíme," vysvětluje Steiner.
Nová pravidla, která začnou platit v této sezóně, znamenají v rozhodování týmu Haas určité komplikace, protože vozy s určitými úpravami byly testovány v průběhu roku, zatímco americká stáj se jim věnovala až na jeho konci. I proto dospěl Haas k závěru, že je třeba věnovat pozornost oběma výrobcům.
"Je to pravda. Nemohli jsme loni testovat brzdy v takovém režimu, v jakém budou pro letošní rok, takže jsme plánovali možnost výběru. V loňském roce jsme dospěli k závěru, že druhý výrobce je dobrý, ale stejně tak je potřeba vyzkoušet všechno, co bude pro letošek připraveno. Brzdy jsou nyní větší, disky širší a tlustší. Prostě je třeba materiál prověřit a ujistit se, že vše funguje. A nejlepším způsobem je mít možnost to řádě udělat. Takže když taková příležitost existuje, je třeba ji využít," dodává Steiner s tím, že Haas výrobky obou firem nasadí do prvního testu, který začne 27. února 2017.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.