Tým Mercedes pod jeho vedením jde od úspěchu k úspěchu, vše nasvědčuje tomu, že přiveze třetí titul v řadě. Šéf stáje Toto Wolff ale nehodlá ze svého pracovního úsilí nijak slevit. Klidnější život by ho nebavil.
Ačkoliv je ve své pozici vystaven značným tlakům, které jdou ruku v ruce s působením ve Formuli 1, čtyřiačtyřicetiletý Rakušan nehodlá zatím ubírat plyn, naopak si své postavení do jisté míry pochvaluje.
"Baví mě to, co právě dělám, těší mě spolupráce se všemi lidmi v týmu. Když mě provází stres, co se stane v závodě, minuty strávené na okruhu a komunikace s lidmi kolem mě, mohu to označit za mé nejlepší dny,. Mám vždy stanovený osobní cíl. A sám sebe motivuji, abych ho dosáhl. Když se mi to podaří, jsem nadšený - i boj s překážkami je mi inspirací pro dlouhodbé úspěchy," svěřil se Wolff se svými pocity na oficiálních stránkách F1.
Wolff přiznal, že vysoké postavení v týmu nese i značné a nevyhnutelné napětí, rád přijímá výzvy a chce čelit dalším, které v budoucnu přijdou. "Když dojdou nápady nebo poklesne úroveň spokojenosti, asi bych se zastavil, ale tohoto bodu jsem ještě nedosáhl. Kdo ví, co budoucnost přinese. Mé zkušenosti ukazují, že dveře zůstávají otevřené. Které bych si vybral, to v tuto chvíli nemohu říci. Jenom vím, že potřebuji namáhavé až vyčerpávající zaměstnání. Je to podobné jako u Bernie Ecclestonea, který řídí celou F1. Ohromně nás to baví, bez ohledu na obtíže," pokračuje Wolff.
Co by dělal po odchodu, stáhl by se do ústraní a třeba choval holuby? Takové vyhlídky Wolff razantně odmítá: "Žádné pěstování brambor, žádní holubi. Je mi teprve 44 let a užívám si, co dělám. Možná až zestárnu, budu o takových věcech uvažovat, ale nyní se začínám nudit už po 48 hodinách mé dovolené," usmívá se Wolff.
Budoucnost Franca Colapinta v programu Alpine se před nadcházející Velkou cenou Belgie dostává do nejistoty. Talentovaný argentinský jezdec, který byl dosud považován za jednu z nadějí francouzského týmu, může čelit změnám, jež by mohly ovlivnit jeho další směřování v motorsportu.
Den po tréninku na simulátoru Red Bullu se Max Verstappen opět přesunul. Nizozemec zamířil na místo, kde se náhodou nebo ne nachází i jachta Tota Wolffa.
Fernando Alonso zpochybnil dlouho tradovaný názor ve světě F1. Podle něj se v mokrých podmínkách přeceňuje faktor, který podle něj ve výsledku nehraje tak zásadní roli, jak se obvykle tvrdí.
Ferrari čeká na vítězství od Mexika 2024, kde naposledy slavil Carlos Sainz. Lewis Hamilton i Charles Leclerc proto věří, že chystané úpravy vozu SF-25 v Belgii přinesou potřebný zlom.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal bodovat už v pěti závodech po sobě, přesto podle Helmuta Marka tým zaznamenává určité zlepšení a postup kupředu.
Christian Horner nebude na startovním roštu v Belgii poprvé po téměř 21 letech. Po náhlém odvolání z čela Red Bullu zůstává mimo dění Formule 1 a sezona 2025 pro něj předčasně skončila.
Nelson Piquet Jr., švagr Maxe Verstappena, prozradil, že úřadující mistr světa se rozhodne o své budoucnosti už v srpnu. Jeho slova tak přilila olej do ohně spekulací o možném odchodu z Red Bullu.
Liam Lawson na Silverstonu závod nedokončil, když se stal obětí incidentu, který nemohl ovlivnit. Mladý Novozélanďan ale zůstává realistou a ví, že podobné situace k Formuli 1 patří, a v jeho současné pozici nováčka půjde často spíše o přežití než o boj o body.
Jeden z nejvýraznějších a nejdiskutovanějších aktérů historie Formule 1 se ozval ve chvíli, kdy Red Bull čelí otřesům po nečekaném odvolání Christiana Hornera. Bývalý vlastník šampionátu se rozhodl veřejně reagovat na události, které zasáhly nejen jeho dlouholetého přítele, ale i celý paddock – a naznačil, zda podle něj bylo možné Hornerův pád odvrátit.
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.