Tým Mercedes pod jeho vedením jde od úspěchu k úspěchu, vše nasvědčuje tomu, že přiveze třetí titul v řadě. Šéf stáje Toto Wolff ale nehodlá ze svého pracovního úsilí nijak slevit. Klidnější život by ho nebavil.
Ačkoliv je ve své pozici vystaven značným tlakům, které jdou ruku v ruce s působením ve Formuli 1, čtyřiačtyřicetiletý Rakušan nehodlá zatím ubírat plyn, naopak si své postavení do jisté míry pochvaluje.
"Baví mě to, co právě dělám, těší mě spolupráce se všemi lidmi v týmu. Když mě provází stres, co se stane v závodě, minuty strávené na okruhu a komunikace s lidmi kolem mě, mohu to označit za mé nejlepší dny,. Mám vždy stanovený osobní cíl. A sám sebe motivuji, abych ho dosáhl. Když se mi to podaří, jsem nadšený - i boj s překážkami je mi inspirací pro dlouhodbé úspěchy," svěřil se Wolff se svými pocity na oficiálních stránkách F1.
Wolff přiznal, že vysoké postavení v týmu nese i značné a nevyhnutelné napětí, rád přijímá výzvy a chce čelit dalším, které v budoucnu přijdou. "Když dojdou nápady nebo poklesne úroveň spokojenosti, asi bych se zastavil, ale tohoto bodu jsem ještě nedosáhl. Kdo ví, co budoucnost přinese. Mé zkušenosti ukazují, že dveře zůstávají otevřené. Které bych si vybral, to v tuto chvíli nemohu říci. Jenom vím, že potřebuji namáhavé až vyčerpávající zaměstnání. Je to podobné jako u Bernie Ecclestonea, který řídí celou F1. Ohromně nás to baví, bez ohledu na obtíže," pokračuje Wolff.
Co by dělal po odchodu, stáhl by se do ústraní a třeba choval holuby? Takové vyhlídky Wolff razantně odmítá: "Žádné pěstování brambor, žádní holubi. Je mi teprve 44 let a užívám si, co dělám. Možná až zestárnu, budu o takových věcech uvažovat, ale nyní se začínám nudit už po 48 hodinách mé dovolené," usmívá se Wolff.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.
Oscar Piastri po dramatickém závodě v Zandvoortu zůstává nohama na zemi, přestože vede šampionát o 34 bodů. Australský jezdec upozorňuje, že sezóna je ještě dlouhá a jakékoli podcenění soupeřů by ho mohlo stát body i vítězství.
Charles Leclerc v Zandvoortu nedokončil závod kvůli kolizi s Kimim Antonellim. Pro Ferrari to byla další bolestná ztráta bodů a pro Leclerca frustrující vyústění víkendu, který začal slibně.
Lando Norris zažil velkou ránu, když musel v Zandvoortu odstoupit z Velké ceny Holandska. Přesto zůstává optimistický ohledně svých šancí na zisk titulu v letošní sezóně.
Pro Lewise Hamiltona se Velká cena Nizozemska změnila v noční můru, když narazil do zdi a musel závod předčasně ukončit. Incident znamenal další ztrátu bodů pro Ferrari.
Oscar Piastri měl v Zandvoortu navrch nad Landem Norrisem, ale vítězství si musel vybojovat při dvou restartech za Safety Carem. Jeho triumf stvrdil až šokující motorový výpadek týmového kolegy. Překvapením závodu se stal Isack Hadjar
Lewis Hamilton přiznal, že závěr před letní přestávkou byl pro něj noční můrou, ale kvalifikace na Zandvoortu mu vrátila optimismus.
Oliver Bearman z týmu Haas dokázal proměnit problémy v kvalifikaci na Velké ceně Nizozemska ve svůj prospěch. Britský nováček vyměnil novou motorovou jednotku od Ferrari, což mu dává větší volnost v nadcházejících závodech, ale bude startovat z pit lane.
Kimi Antonelli ukončil páteční trénink v Zandvoortu předčasně, když zaparkoval svůj Mercedes v kačírku. Pro nováčka to znamenalo ztrátu cenných kol a dat na náročné trati u Severního moře.
Isack Hadjar předvedl v Zandvoortu skvělý výkon a vybojoval čtvrté místo na startu. Pro francouzského mladíka je to zatím nejlepší kvalifikační výsledek v F1.
Red Bullu dochází trpělivost. Helmut Marko oznámil, že Yuki Tsunoda má čas do Grand Prix Mexika, aby prokázal, že si zaslouží místo v Red Bullu pro sezónu 2026 po boku Maxe Verstappena.
Oscar Piastri vybojoval překvapivě pole position na Velkou cenu Holandska, když překonal svého týmového kolegu Landa Norrise, jenž ovládl všechny páteční tréninky.