Není to tak dávno, vlastně pouhý měsíc, kdy technický ředitel Williamsu pochyboval o přínosu amerického nováčka pro závodní pole. Po prvních třech závodech ale Pat Symonds připouští, že je unešen jeho dosavadními výsledky.
"Myslím, že konstruktérská pozice je částečně narušená, v některých případech už bych řekl, že hodně. To, co provedl Haas, je pro něj dobré, ale nejsem si jist, jestli je to ta správná cesta, kterou má F1 kráčet. Sice je to zcela legální, ale opravdu tohle v F1 potřebujeme? Tím si nejsem tak jistý," prohlásil Symonds krátce po Grand Prix Austrálie.
Dvaašedesátiletý Brit nijak ze svých výhrad nehodlá ustoupit, což mu ale podle jeho názoru nebrání, aby obdivoval výsledky, kterých Haas F1 Team doposud dosáhl, zejména s ohledem na jeho relativně malý rozpočet.
"Myslím, že to je fantastické. Lidé možná vědí, co si o přístupu týmu Haas myslím - ale je třeba dodat, že se tak děje v souladu s pravidly. Mají štěstí, že jsou pravidla takto nastavená a oni jich dobře využívají. Tím mě opravdu překvapili a hodně je za to obdivuji," vysekl Symonds svým soupeřům poklonu. Nemohl to ovlivnit ani nepříliš povedený výsledek z Číny, kde oba vozy skončily mimo bodovanou desítku.
Na Symondse rovněž udělal dojem výkon vozu VF-16. "Vyprodukovali nejen dobré auto, ale ještě s ním dobře závodí, což pro nový tým není vůbec jednoduché. Domníval jsem se, že přetáhli dost lidí od Ferrari, ale oni najali spoustu nových lidí, kteří dříve v F1 nebyli, přesto odvádějí velice dobrou práci," dodává Symonds.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.