Hans Stuck se řadil mezi nejvýznamnější německé závodníky, jeho syn Hans Joachim pokračoval v rodinné tradici, ale zdaleka ne s takovými výsledky. Ve Formuli 1 svého otce překonal, což nebylo až tak obtížné.
Hans Villez von Stuck (mimochodem přišel na svět ve Varšavě) totiž vstoupil do F1 na sklonku své závodní kariéry v 51 letech a stihl už jen tři závody. Hans Joachim, jehož vedl otec k závodění už od jeho útlého věku (v tom je podobnost s Verstappenovými nikoli náhodná), vstoupil do téže kategorie díky podpoře výrobce likérů Jägermeister o 23 let později. Na vozech March, Brabham, Shadow a ATS absolvoval 74 závodů a svého otce rok před jeho úmrtím potěšil dvěma třetími místy. Zásadní chybou "dlouhého Hanse", jak se mladšímu Stuckovi říkalo, bylo odmítnutí nabídky Williamsu před sezónou 1979, jeho kariéra mohla vypadat jinak.
Pozdější dvojnásobný vítěz 24 hodin Le Mans se rozhovořil o současných problémech Formule 1, serveru motorsport.com se svěřil, že dle jeho názoru se musí zástupci této kategorie víc snažit, aby její účastníci měli rovnější podmínky. "Upřímně, Formule 1 je vrcholem motoristického sportu, ale je třeba v ní mnoho věcí »propojit«, aby se přiblížila své slavné minulosti."
Když dostal Hans Joachim následnou otázku, jak toho lze dosáhnout, s úsměvem zažertoval: "Kolik času mi dáte na odpověď?" Pak pokračoval: "Řekněme to takhle. Nemyslím, že je dobré, když z dvaceti vozů nasazených do mistrovství světa mohou vyhrát pouze čtyři. Co je tedy třeba udělat? Musíme najít nové předpisy, technická pravidla, která umožní malým týmům poskočit kupředu. Ne zrovna vyhrávat, ale být víc vpředu. Taková situace pak nabízí větší šanci pro konkurenceschopnost."
Stuck se vyjádřil i k hojně diskutovanému tématu finančních nákladů: "To je další důležitá věc. Náklady jsou prostě příliš vysoké. Je zřejmé, kolik peněz musí pilot přinést jako »věno«, aby vůbec mohl závodit v F1."
Kde zůstal skutečný závodní talent?Stuck dále uvedl, že F1 je posledlá komplikovanými pravidly a nějak se zapomnělo, že by jí měl dominovat především jezdecký talent. "Důležitou věcí by bylo zbavit se všech těch elektronických triků. Je normální možnost nastavit vyvážení brzd během závodu? A ten legrační DRS, stačí otevřít křídlo a jste vpředu. Formule 1 se musí vrátit ke svým kořenům, stát se syrovější. Aby to byl zase sport, musí být tím důležitým pilot."
Stuck se v otázce nezávislých motorů staví na stranu Bernie Ecclestonea a prezidenta FIA Jeana Todta, navzdory tuhému odporu některých týmů. "To, co Ecclestone a Todt dělají, jejich snaha o zavedení nového systému, bych označil za správnou věc," říká čtyřiašedesátiletý Stuck.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.