Kdykoli se rozbliká v pravé části obrazovky symbol se jménem, může to být jen rutinní hláška typu box, box, box, box this lap. Jako by to pilot nevěděl, když mu to chvíli předtím signalizují na ceduli, řekl by si někdo. Podívejme se nyní, co se neslo éterem v Mexiku.
Havaroval jsem znovu v sedmé zatáčce, jsem v pořádku, sorry kluci. (Vettel po nárazu do bariéry)Žádný problém. (odezva týmu Ferrari)Je to problém. Dnes jsem odvedl zk***enou práci!Sebekritika Sebastiana Vettela poté, co zapíchl své Ferrari do bariéry.
Zkontrolujte, zda nemám defekt... Ano, pozitivní, defekt, defekt!Sebastian Vettel se dotazuje po incidentu v první zatáčce, jak byl postižen jeho vůz po kontaktu s Ricciardem.
Seb si to zasloužil, nedal mi žádný prostor.Daniel Ricciardo komentoval tentýž manévr, po závodě už byl obezřetnější, ale v zápalu boje měl o vině svého bývalého kolegy jasno.
OK, dostal jsem smyk... Asi jsem si zploštil pneumatiky.18. kolo a Vettelova další černá skvrna v mexickém závodě po hodinách v zatáčce 7 ve snaze dohnat ztrátu z prvního kola.
Byl jsi snadným cílem. Ale pravděpodobně jedeš nejlépe v této sezóně...Christian Horner hovoří k Daniilu Kvjatovi poté, co ho zdolal Bottas. (Je nádherné, že pro termín snadný cíl použil Horner výrazu "sedící kachna", asi jen na ní vystřelit).
Zavřel tě, nedal ti žádný prostor (tým k Bottasovi)Rozumím, nebyl tam žádný prostor (Bottas k týmu)Jel jsi v ideální stopě (tým k Bottasovi)Indicent v páté zatáčce mezi finským duem Räikkönen - Bottas. Kimi po něm musel odstoupit, oba jezdci na něm měli odlišný názor.
Díky, chlapci, mega závod... po množství smůly se cítím tak fajn!Bottas po závodě má důvod k oslavám, protože si letos zajisti podruhé stupně vítězů.
Aaaarghh **** přišli jsme o **** stupně vítězů!Těžko říci, jaká slova Daniil Kvjat volil, zda nadával v mezinárodním či rodném jazyce. Pokud užil termínu svoloč, tak by se to vypípnout určitě nemuselo.
Děkuji, hoši, dobrá práce. Dobře zvolená strategie - samozřejmě safety car byl milý bonus.Nico Hülkenberg vytěžil z výjezdu zpomalovacího vozu. Je otázka, zda tuto hlášku směřoval k témuž inženýrovi, který ho v závěru kvalifikace tak setřel.
Nasr má problémy... hoří mu brzdy (Button, 57. kolo)Moje brzdy jsou hotové (Nasr, 58. kolo)Kluci, tohle nevypadá dobře, asi jsem dnes dojezdil (Nasr, 59. kolo)Brazilec odstavil svůj sauber v areálu baseballové arény pouhá dvě kola poté, co safety car opustil trať.
Proč jsme si nerozdělili strategii? Nechápu, proč jsme nešli na primes!Ricciardo si stěžoval na týmovou strategii a ptal se, proč nedostal bíle označené pneumatiky.
Můžu se zeptat proč? Tyhle pneumatiky jsou dobré. Myslím, že to je špatné rozhodnutí, ale jedu do boxů.Mnohokrát diskutované rozhodnutí Mercedesu povolat Lewise Hamiltona do boxů.
Prosím, zkontrolujte ty pneumatiky. Chci nějakou zpětnou vazbu.Aneb Hamiltonova frustrace pokračuje.
Havaroval jsem, omlouvám se.Horší přilnavost v druhém tréninku a zatáčka 16 - konečná stanice pro Maxe Verstappena v druhém tréninku. Všimněme si, jak jsou piloti slušní a nehází vinu na kohokoli kolem.
Aiii! To je katastrofa!Alonso už nemá dost sil pořád něco kritizovat, jak prohlásil, potřeboval by 500 kol aby dobil svůj systém rekuperace energie.
Yeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh! Skvělé, úžasné! Čekám dobré pódium.Jak jinak zakončit tuto přehlídku než výrokem pilota, který se v Mexiku mohl radovat nejvíc - Nico Rosberga.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.