Kdykoli se rozbliká v pravé části obrazovky symbol se jménem, může to být jen rutinní hláška typu box, box, box, box this lap. Jako by to pilot nevěděl, když mu to chvíli předtím signalizují na ceduli, řekl by si někdo. Podívejme se nyní, co se neslo éterem v Mexiku.
Havaroval jsem znovu v sedmé zatáčce, jsem v pořádku, sorry kluci. (Vettel po nárazu do bariéry)Žádný problém. (odezva týmu Ferrari)Je to problém. Dnes jsem odvedl zk***enou práci!Sebekritika Sebastiana Vettela poté, co zapíchl své Ferrari do bariéry.
Zkontrolujte, zda nemám defekt... Ano, pozitivní, defekt, defekt!Sebastian Vettel se dotazuje po incidentu v první zatáčce, jak byl postižen jeho vůz po kontaktu s Ricciardem.
Seb si to zasloužil, nedal mi žádný prostor.Daniel Ricciardo komentoval tentýž manévr, po závodě už byl obezřetnější, ale v zápalu boje měl o vině svého bývalého kolegy jasno.
OK, dostal jsem smyk... Asi jsem si zploštil pneumatiky.18. kolo a Vettelova další černá skvrna v mexickém závodě po hodinách v zatáčce 7 ve snaze dohnat ztrátu z prvního kola.
Byl jsi snadným cílem. Ale pravděpodobně jedeš nejlépe v této sezóně...Christian Horner hovoří k Daniilu Kvjatovi poté, co ho zdolal Bottas. (Je nádherné, že pro termín snadný cíl použil Horner výrazu "sedící kachna", asi jen na ní vystřelit).
Zavřel tě, nedal ti žádný prostor (tým k Bottasovi)Rozumím, nebyl tam žádný prostor (Bottas k týmu)Jel jsi v ideální stopě (tým k Bottasovi)Indicent v páté zatáčce mezi finským duem Räikkönen - Bottas. Kimi po něm musel odstoupit, oba jezdci na něm měli odlišný názor.
Díky, chlapci, mega závod... po množství smůly se cítím tak fajn!Bottas po závodě má důvod k oslavám, protože si letos zajisti podruhé stupně vítězů.
Aaaarghh **** přišli jsme o **** stupně vítězů!Těžko říci, jaká slova Daniil Kvjat volil, zda nadával v mezinárodním či rodném jazyce. Pokud užil termínu svoloč, tak by se to vypípnout určitě nemuselo.
Děkuji, hoši, dobrá práce. Dobře zvolená strategie - samozřejmě safety car byl milý bonus.Nico Hülkenberg vytěžil z výjezdu zpomalovacího vozu. Je otázka, zda tuto hlášku směřoval k témuž inženýrovi, který ho v závěru kvalifikace tak setřel.
Nasr má problémy... hoří mu brzdy (Button, 57. kolo)Moje brzdy jsou hotové (Nasr, 58. kolo)Kluci, tohle nevypadá dobře, asi jsem dnes dojezdil (Nasr, 59. kolo)Brazilec odstavil svůj sauber v areálu baseballové arény pouhá dvě kola poté, co safety car opustil trať.
Proč jsme si nerozdělili strategii? Nechápu, proč jsme nešli na primes!Ricciardo si stěžoval na týmovou strategii a ptal se, proč nedostal bíle označené pneumatiky.
Můžu se zeptat proč? Tyhle pneumatiky jsou dobré. Myslím, že to je špatné rozhodnutí, ale jedu do boxů.Mnohokrát diskutované rozhodnutí Mercedesu povolat Lewise Hamiltona do boxů.
Prosím, zkontrolujte ty pneumatiky. Chci nějakou zpětnou vazbu.Aneb Hamiltonova frustrace pokračuje.
Havaroval jsem, omlouvám se.Horší přilnavost v druhém tréninku a zatáčka 16 - konečná stanice pro Maxe Verstappena v druhém tréninku. Všimněme si, jak jsou piloti slušní a nehází vinu na kohokoli kolem.
Aiii! To je katastrofa!Alonso už nemá dost sil pořád něco kritizovat, jak prohlásil, potřeboval by 500 kol aby dobil svůj systém rekuperace energie.
Yeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh! Skvělé, úžasné! Čekám dobré pódium.Jak jinak zakončit tuto přehlídku než výrokem pilota, který se v Mexiku mohl radovat nejvíc - Nico Rosberga.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.