Mladšiemu Carlosovi Sainzovi sa v tomto roku splní želanie – v Silverstone sa posadí do monopostu F1 Toro Rosso STR8 v rámci testov nováčikov, ktoré sa uskutočnia 17. – 19. 7. 2013.
Carlos (18 rokov) sa vyjadril, že je to už konkrétna ponuka. „Ak budem v tomto roku dosahovať dobré výsledky, bude to krok vpred. Najprv sa však musím snažiť v GP3 a potom budú nasledovať ďalšie kroky, ako World Series Renault (WSR).“ Tú si mladý pilot zrejme čoskoro vyskúša. V súčasnosti sa už totiž pripravuje na svoj debut vo WSR priamo v Monte Carlo, v tíme Zeta Corse.
Claudio Corradini, šéf tímu mladého Carlosa chváli: „Počas minulej zimy uskutočnil niekoľko testovacích dní a svojím prispôsobením sa autu urobil veľký dojem. Odvtedy mám pri jeho mene päť hviezdičiek s nádejou, že sa raz rozhodne jazdiť v našom tíme. Teraz sa toto želanie splnilo, som pyšný, že sa tak rozhodol a že pri svojom debute nastúpi vo farbách Zeta Corse.“
Napriek ťažkému dedičstvu vzhľadom na známe meno svojho otca má Carlos Jr. vlastné plány. „Mojím cieľom je Formula 1. Robím pre to všetko, čo môžem, Red Bull mi dáva veľkú šancu. Samozrejme je to vždy zvláštne byť synom automobilového pilota, ktorý dosiahol veľké úspechy. V porovnaní s mojím otcom však našťastie hovoríme o dvoch odlišných disciplínach. Áno, som synom Sainza, ale kiežby sa jedného dňa môj otec mohol pochváliť tým, že je otcom Carlosa Sainza Jr.“
Carlos Sainz Jr. je v programe Red Bullu pre mladých pilotov od roku 2009.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.