Po propuštění z pozice šéfa týmu Haas vedl Guenther Steiner právní spor proti svému bývalému zaměstnavateli. Spor byl nyní ukončen, když Steiner žalobu stáhl po mimosoudním urovnání konfliktu mezi oběma stranami.
Guenther Steiner stáhl svou žalobu proti svému bývalému týmu poté, co dosáhl dohody během mediace. Padesátdevětiletý Ital původně podal žalobu v dubnu minulého roku, kdy tvrdil, že mu tým Haas dluží peníze po neprodloužení jeho kontraktu.
V žalobě Guenther Steiner tvrdil, že úspěch týmu Haas a jeho fanouškovská základna byly v zásadní míře postaveny na jeho práci, která měla klíčový podíl na růstu zájmu o Formuli 1 v Americe. Dále uvedl, že tým pokračoval v používání jeho jména a podoby i po oznámení, že mu nebude prodloužen kontrakt. Podle veřejné dokumentace Kanceláře okresního soudu Mecklenburg probíhala mediace, která trvala přes 28 hodin, a po dosažení dohody Steiner žalobu stáhl, čímž ji uzavřel bez možnosti jejího opětovného podání.
„S potěšením oznamujeme, že byl spor mezi Guentherem Steinerem a společností Haas Formula vyřešen. Jak pan Steiner, tak společnost Haas Formula si vzájemně přejí úspěch ve svém budoucím podnikání a nebudou se k této záležitosti dále vyjadřovat,“ uvedl americký tým Haas ve svém prohlášení.
Steiner převzal roli šéfa týmu Haas v roce 2014, dva roky před debutem týmu ve Formuli 1, a tuto pozici zastával až do roku 2024, kdy jej majitel Gene Haas nahradil Ayao Komatsuem. Steiner zajistil největší úspěch týmu v roce 2018, kdy ho v dovedl k historickému pátému místu v Poháru konstruktérů.
Guenther Steiner se stal mezi fanoušky velmi oblíbeným díky svým přímým názorům, které si získaly popularitu zejména díky show Drive to Survive. Po historickém úspěchu v roce 2018, kdy tým Haas obsadil páté místo v Poháru konstruktérů, přišel pokles, kdy v posledních třech letech pod jeho vedením tým dvakrát skončil na poslední příčce.
Poté, co se šéfem Haas stal Ayao Komatsu, se tým posunul z posledních pozic a obsadil konečné sedmé místo v Poháru konstruktérů. Do sezóny 2025 vstupuje Haas s novými jezdci Estebanem Oconem a Oliverem Bearmanem, kteří již s novým monopostem VF-25 absolvovali své první jízdní testy na dráze v Silverstone po londýnské prezentaci.
Andrea Stella, šéf McLarenu, vysvětlil, proč se Max Verstappen v závěru Velké ceny Austrálie přiblížil k vítězství, ale Lando Norris si nakonec i přes technické problémy udržel vedení.
Isack Hadjar zažil smolný debut ve F1, když havaroval už během formace na start VC Austrálie a neodstartoval. Zatímco fanoušci projevili pochopení, Helmut Marko se na adresu mladého Francouze vyjádřil poměrně kriticky.
Úvodní závod sezóny 2025, Velká cena Austrálie, představoval pro šest nováčků náročnou výzvu, přičemž pouze jeden z nich dokázal projít celým závodem bez úhony.
Lando Norris je přesvědčen, že kdyby se podobná chaotická situace v závodě Velké ceny Austrálie odehrála loni, pravděpodobně by nevyhrál. Podle něj byl letošní závod jiný a lepší příprava týmu mu umožnila získat vítězství v těžkých podmínkách.
Ferrari v Austrálii chybovalo ve strategii a doplatilo na riskantní rozhodnutí. Šéf týmu Fred Vasseur přiznal, že ponechání Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca na suchých pneumatikách v závěrečných deštivých kolech nebylo správnou volbou. Špatný odhad podmínek nakonec stál Ferrari lepší umístění.
Sezóna 2025 Formule 1 odstartovala dramaticky a plná nečekaných momentů, ale Lando Norris se nenechal rozhodit a vykročil do boje o titul tím nejlepším možným způsobem.
Lando Norris po triumfu v GP Austrálie zdůraznil, že McLaren zůstává realistický a nepropadá euforii. Reagoval tak na slova George Russella, který naznačil, že tým už může začít směřovat své ambice k sezoně 2026.
Max Verstappen skončil druhý v deštivé Velké ceně Austrálie za Landem Norrisem z McLarenu. Přestože Red Bull v současnosti za McLarenem zaostává, tým se zaměřuje na minimalizaci ztráty a přípravu na další fázi sezóny.
Andrea Kimi Antonelli, nováček Mercedesu, se vrátil na čtvrté místo po úspěšném odvolání proti pětisekundovému trestu za nebezpečné vypuštění během své premiéry na Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný šampion měl během Velké ceny Austrálie problémy s novým vozem, když čelil náročným podmínkám na trati. Během závodu došlo i k několika napjatým výměnám slov mezi Hamiltonem a jeho novým závodním inženýrem.
Sezóna Formule 1 2025 odstartovala dramatickou Velkou cenou Austrálie v Melbourne, kde deštivé počasí způsobilo řadu nehod a přerušení závodu. Lando Norris nakonec uhájil vítězství těsně před Maxem Verstappenem, zatímco závod byl plný nečekaných zvratů, chyb a strategických rozhodnutí, které ovlivnily konečné pořadí.
Velká cena Austrálie 2025 v předpovědi déšť, což by mohlo výrazně ovlivnit začátek sezóny Formule 1. Po víkendových suchých podmínkách mohou mít jezdci jako Lewis Hamilton a Max Verstappen z náhlé změny počasí výhodu, kterou by mohli využít ve svůj prospěch.