Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Sedminásobný mistr světa nebude ani čekat dlouho, protože podle autoracer.it Ferrari plánuje odhalení svého modelu SF-25 na trati ve Fioranu 19. února.
Lewis Hamilton využil svou dlouhou kariéru u Mercedesu k tomu, aby si splnil svůj dětský sen a připojil se k Ferrari.
V rámci přípravy na svůj debut pro nadcházející sezonu již intenzivně testoval vozy z let 2023 SF-23 a 2024 SF-24. Sezóna 2025 se rychle blíží, přičemž všechny týmy F1 mají 18. února představit své nové vozy a barvy na první akci tohoto druhu, která se uskuteční v londýnské O2 aréně.
Ferrari tak představí svůj nový vůz SF-25 následující den po představení ostatních týmů, přičemž Hamilton a Leclerc usednou za volant na týmové trati ve Fioranu. Během jednoho z dvou povolených instalačních dnů, kde platí limit 200 kilometrů, budou oba jezdci Ferrari rovnoměrně sdílet čas za volantem.
Předsezónní testování Ferrari se však na chvíli přerušilo, když Hamilton havaroval s vozem SF-23 během druhého dne třídenního testu na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, což znamenalo, že Leclerc nemohl odpoledne vyjet na trať.
Jezdci Ferrari se v úterý a středu vrátili na trať, aby se zúčastnili testování pneumatik Pirelli pro rok 2026, přičemž k tomu využili mulový vůz SF-24. Podle informací z autoracer.it tým přivezl také model SF-23, aby Leclerc měl možnost dohnat ztracený čas po předchozím přerušení testování, když havaroval Hamilton.
Ferrari po napínavé bitvě ve finálovém závodě v Abú Dhabí těsně přišlo o titul konstruktérů F1 2024 ve prospěch McLarenu. Tým se však rozhodl, že pro nadcházející sezónu je správnou cestou změna, přičemž šéf Fred Vasseur slíbil zcela přepracovaného vyzyvatele Ferrari v podobě vozu SF-25.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.