Startovní listina pro nadcházející sezónu Formule 1 je na světě a přináší několik novinek, které fanoušky motorsportu určitě zaujmou.
Jedno je jasné, nedošlo k potvrzení pokračování Sergia Péreze v týmu Red Bull, jak by si někteří mohli myslet.
Zatímco spekulace o budoucnosti Péreze pokračují, startovní listina přináší potvrzení pěti nových jezdců, kteří v roce 2025 nastoupí do Formule 1 na plný úvazek. Gabriel Bortoleto, talentovaný brazilský závodník, bude závodit s číslem 5, které v minulosti nosil legendární Sebastian Vettel. Tento krok je součástí pravidla, že čísla, která používali jezdci, kteří opustili F1, jsou k dispozici pro nové závodníky dva roky po jejich odchodu.
Dalším novým jménem na startovní listině je Jack Doohan, který přichází z týmu Alpine. Tento jezdec bude používat číslo 7, které je spojováno s kariérou Kimiho Räikkönena, jednoho z nejúspěšnějších jezdců v historii F1. Doohan je jedním z nadějných mladíků, kteří mají co nabídnout, a toto číslo s sebou nese velká očekávání.
Andrea Kimi Antonelli, další talentovaný závodník, se připojí k týmu Mercedes a zvolil číslo 12, které naposledy nosil Felipe Nasr v roce 2016. Antonelli je považován za jednoho z největších mladých talentů a jeho přechod do Formule 1 vzbuzuje velkou pozornost. Jeho výkon v nadcházející sezóně může být rozhodující pro jeho kariéru.
Isack Alexandre Hadjar je francouzsko-alžírský automobilový závodní jezdec. Startoval v šampionátu FIA Formule 2 v roce 2023. Na sezónu 2025 podepsal smlouvu s týmem Racing Bulls a ponese číslo 6. Hadjar se narodil a vyrostl v Paříži v alžírské rodině. V sedmi letech začal závodit na motokárách.
Na závěr, Oliver Bearman, který přichází do F1 z juniorského týmu, bude závodit s číslem 87, což je číslo, které naposledy používal Red Amick v Indy 500 v roce 1959. Bearman je další nadějí, která bude určitě pod drobnohledem fanoušků a odborníků. S novými tvářemi na startovní listině se dá očekávat, že příští sezóna Formule 1 bude plná napětí a překvapení.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.