Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Lewis Hamilton vyjádřil uznání nad vylepšeními, která Ferrari přineslo do Rakouska, ale zároveň upozornil, že tým má stále co zlepšovat. Podle sedminásobného mistra světa jde o krok správným směrem, i když technické „dětské nemoci“ zatím Scuderii brání plně využít potenciál nového balíčku.
Ferrari do Spielbergu nasadilo novou podlahu a difuzor s cílem přiblížit se na dohled dominantnímu McLarenu a zároveň získat náskok před Red Bullem a Mercedesem. Výsledek, třetí a čtvrté místo, byl pro tým z Maranella dosud nejlepším dvojitým umístěním sezony. Samotný Hamilton skončil na domácí trati ve Velké Británii těsně za nimi, na čtvrté příčce.
Před Velkou cenou Británie Lewis Hamilton uznal, že Ferrari udělalo pokrok, ale zároveň upozornil, že tým stále čelí technickým potížím. „Myslím, že jsme udělali krok vpřed a doufám, že budeme pokračovat,“ řekl na adresu týmu, ke kterému se po sezoně připojí, informuje RacingNews365. Dodal však, že z vozu je potřeba dostat ještě víc – některé problémy se dají vyřešit rychle, jiné zaberou víc času.
Hamilton také popsal, jak si zvyká na nového závodního inženýra Riccarda Adamiho. Ve Spielberg totiž nebylo zcela jasné, zda tým zvolil správnou strategii v měnících se podmínkách. Hamilton podle všeho chtěl zůstat na trati, zatímco mu box přikázal zastávku.
„Stále se sehráváme a ladíme komunikaci. Učíme se, jak spolu fungovat, co si říkat v klíčových momentech,“ popsal Hamilton nově budovaný vztah. Přes určité zmatky podle něj spolupráce vypadá nadějně.
Jeho slova o Ferrari tak mají zvláštní váhu – nejen jako soupeře, ale i budoucího zaměstnavatele. Hamilton naznačuje, že tým se vydal správnou cestou, ale zatím není připraven na boj o titul.
Zároveň se ukazuje, že Ferrari čeká ještě dost práce, než dožene špičku v čele s McLarenem a Red Bullem. Pro Hamiltona to bude výzva – ale právě ty on vyhledává nejvíc.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.