Zahraniční zdroje informují o tom, že do Williamsu má navzdory dohodě s Georgem Russellem namířeno Sergio Pérez. Russell by tak místo pro příští sezonu hledal jen velmi obtížně.
Ještě před pár měsíci se zdálo, že startovní rošt Formule 1 pro příští sezonu už zná takřka své kompletní obsazení. Jenomže angažmá Sebastiana Vettela u Aston Martinu zamíchalo kartami. Pořádně. Díky němu se totiž ocitl bez sedačky Sergio Pérez, zkušený Mexičan je přitom považován za velmi kvalitního jezdce, za kterým navíc stojí silné sponzorské zázemí. Suma sumárum lukrativní artikl na přestupovém trhu.
Všeobecně se předpokládalo, že Pérez má nejblíže do Haasu. Jeho angažmá u amerického týmu by dávalo smysl, vždyť Mexičan si svou největší skupinu fanoušků hýčká právě za mořem. Avšak na místo u Haasu má podle zahraničních médií políčeno rovněž Nikita Mazepin. Rus, který letos podává solidní výkony ve Formuli 2, navíc jištěný bohatým otcem, jenž je údajně ochotný celou stáj odkoupit.
V souvislosti s druhým volným místem u Haasu se skloňuje jméno Micka Schumachera, vyloučit však nelze ani další juniory Ferrari, tedy Ilotta a Shwartzmana. Seznam kandidátů navíc může být ještě obsáhlejší.
A co Pérez? Zahraniční novináři informují o jeho námluvách s Williamsem, kde by Sergio nejspíše doplnil Nicholase Latifiho.Ten disponuje tučnými penězi od sponzorů.
Nezáviděníhodná pozice mimo startovní rošt by tak zůstala Russellovi. Mladý Brit je přitom považován za nastupující hvězdu našeho sportu. Navíc jeho setrvání pro příští rok už Williams dříve potvrdil. Jenže ve Formuli 1 není nikdy nic jistého. O tom už jsme se přesvědčili mnohokrát.
Definitivní verdikt má padnout do konce října...
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.