Paul di Resta bude u McLarenu připravit naskočit do hry za některého ze závodních jezdců, s týmem ve středu absolvoval proces výroby sedačky.
McLaren má smlouvu s Mercedesem na to, aby si v případě nutnosti vypůjčil některého z rezervních jezdců - Stoffela Vandoornea či Estebana Gutiérreze, Pokud by Carlos Sainz či Lando Norris nemohli během závodního víkendu nastoupit - ať už v případě nějaké zdravotní indispozice či pozitivního testu na Covid-19.
Jenže tento víkend, kdy se v Silverstone pojede Výroční 70. velká cena Formule 1, bude Vandoorne v Berlíně na finále Formule E a Gutiérrez v nejvyšší disciplíně motorsportu jezdit nemůže. Stáj z Wokingu proto jako svého rezervního jezdce oznámila Di Restu.
"Stoffel Vandoorne nebude dostupný kvůli svým závazkům ve Formuli E a Esteban Gutiérrez nesplňuje podmínky pro superlicenci. K záskoku bude tento víkend připravený Paul di Resta," potvrzuje McLaren ve svém prohlášení.
"V technologickém centru prošel procesem tvarování sedačky v souladu s předpisy FIA týkající se Covidu-19, ale se závodním týmem McLarenu nebude v úzkém kontaktu, pokud to nebude zapotřebí. Paul si bude plnit své povinnosti se Sky Sports F1, jak to bylo v plánu," dodává zástupce stáje.
Di Resta v F1 závodil v letech 2011 - 2013 za Force Indii (nyní Racing Point), překvapivě nastoupil také ve Velké ceně Maďarska 2017 poté, co onemocněl Felipe Massa.
O neschopnosti Gutiérreze dostat superlicenci jsme se dozvěděli minul víkend, kdy Racing Point překvapivě povolal do zbraně Nica Hülkenberga místo pozitivně testovaného Sergia Péreze. Racing Point má přitom s Mercedesem podobnou dohodu jako McLaren. Mladý Mexičan by musel ujet 300 km se současným vozem F1, jelikož v posledních třech letech na rozdíl od Di Resty (viz zmíněné Maďarsko 2017) nezávodil.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.