Podle Maxe Verstappena k Ferrari na místo Sebastiana Vettela zamíří Carlos Sainz místo Daniela Ricciarda. Ten naopak skončí místo Španěla u McLarenu.
I když přestupy ještě nebyly oficiálně potvrzeny, pilot Red Bullu má o přesunech svých kolegů jasno. V rozhovoru s Davidem Coulthardem probírali současnou situaci po potvrzení rozchodu Sebastiana Vettela s Ferrari a možnosti Carlose Sainze a Daniela Ricciarda.
Na otázku, zda Vettelova náhrada bude mít "italsky znějící jméno ne to bude pilot se španělsky znějícím jménem," Max s úsměvem odpovídá: "Myslím, že to bude italsky znějící jméno. Uvidíme. Nakonec jde jen o odhadu, budeme si muset počkat."
Verstappen kdysi závodil společně se Sainzem za Toro Rosso v roce 2015 a v první části roku 2016, než byl povýšen k Red Bullu. Španěl poté zamířil v roce 2018 k Renaultu, kde jej nahradil Ricciardo, proto pak zakotvil u McLarenu, s nímž loni obsadil mezi jezdci výborné 6. místo.
Verstappen má podepsanou dlouhodobou smlouvu s Red Bullem, což jej vylučuje ze seznamu potenciálních kandidátů na místo u Ferrari. "Můžu vám říci, že to rozhodně nebudu já. Jsem u Red Bullu. Je to skvělý tým. Jsem si jistý tím, že učiní to správné rozhodnutí ohledně svého příštího jezdce."
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul o možnému setrvání Ricciarda minulý týden uvedl: "Chtěli bychom, aby Daniel byl součástí našeho strategického plánu, jenž se točí kolem velkých investic do vozu pro rok 2021. Pravidla byla odložena o rok, takže půjde o auto pro sezónu 2022, ale to neznamená, že bychom polevovali v tom, co musíme udělat letos a příští rok. Samozřejmě víme, že se musíme soustředit na to, co našemu týmu doposud scházelo - nešlo přitom o rychlost jezdců."
Ricciardo se však již rozhodl odejít a včera o tom svůj tým informoval. Otázkou nyní zůstává kdo půjde k Renaultu vedle Estebana Ocona na místo uvolněné Ricciardem. Bude Vettel ochotný pokračovat s méně konkurenceschopným vozem, vrátí se do F1 Fernando Alonso, který vyjádřil ochotu zkusit potřetí své štěstí s francouzským týmem, nebo se dočkáme jiného překvapivého řešení?
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.