Sportovní šéf Mercedesu Toto Wolff v brzké době nikam neodejde. I nadále je rozhodnutý zůstat v německém týmu, který v posledních 6 sezónách získal 6 konstruktérských titulů mistrů světa.
Rakušan byl sice v zákulisí spojován s možným přesunem k projektu Aston Martin Lawrence Strolla poté, co se poněkud zhoršily jeho vztahy s novým výkonným ředitelem mateřského Daimleru, Olou Källeniusem. Wolff se k tomu vyjádřil slovy: "Ve většině příběhů, které jsem o tom četl, si k tomu lidé jeden přidali a přišli s třemi."
Jaká je tedy jeho současná situace? "Má smlouva s Mercedesem platí do konce roku 2020 a stále vedeme dobré rozhovory o tom, co chceme společně udělat. Kvůli koronaviru teď to vše jde trochu stranou, protože všichni musíme řešit větší problémy - lidské problémy v našich společnostech," komentuje Wolff.
Na dotaz směřující k jeho vztahu s miliardářem Lawrencem Strollem, jenž nyní vlastní Racing Point, odpovídá: "Stroll je se svým týmem našim velkým zákazníkem. Navíc je Lawrence už léta mým dobrým přítelem, bez ohledu na obchodní vztahy. Stává se nastupujícím předsedou Aston Martinu, a z toho si lidé udělali jedna plus jedna a došli ke třem."
Určité interní problémy v Mercedesu však nepopírá: "Působím tam už osm let. Sport a tento tým miluji. Jsem nicméně poněkud překvapen změnami, k nimiž došlo během zimy, a chování jednotlivých lidí. To rovněž budu muset vzít v potaz při rozhodování, co dělat v roce 2020 a dále."
"Ale jsem a zůstanu hlavou sportovního oddělení motorsportu a povedu tým Formule 1, na tom se v krátkodobém horizontu nic nezmění," podotýká Wolff.
Rovněž popírá, že by se po událostech před 1. plánovaným letošním závodem v Austrálii zhoršily vztahy s Lewisem Hamiltonem, jenž z Melbourne odletěl ještě před oznámením o odložení velké ceny. "Je to absolutní nesmysl. Náš vztah je pevnější, než kdykoliv dříve, a každý den hovoříme o naší budoucnosti. Vše naznačuje na to, že budeme pokračovat v podobné formě jako dnes."
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.