McLaren čeká další restrukturalizace aerodynamického oddělení, odchází totiž jeho šéf Guillaume Cattelani.
Francouz, jenž do týmu přišel v červenci 2014, již je na nucené dovolené. Nyní se hovoří o tom, kam zamíří - podle spekulací se jako nejpravdě-podobnější destinací jeví Haas, u něhož by mohl začít pracovat na počátku příštího roku.
Tam by své síly mohl opět s technickým partnerem americké stáje - s Dallarou, kde pracoval v letech 2004 až 2006. Poté šéfoval aerodynamice u Peugeotu Sport a byl hlavním konstruktérem jeho vozu 908 Le Mans. V roce 2012 se přidal jako hlavní aerodynamik k Lotusu.
McLaren o této záležitosti ale zatím odmítá hovořit: "Nikdy nekomentujeme osobní záležitosti," sděluje mluvčí týmu. K možnému příchodu Cattelaniho do svého týmu se odmítá vyjádřit i Haas.
McLaren restrukturalizuje svůj tým pod vedením šéfa Andrease Seidla, jenž začal ve Wokingu pracovat v tomto roce. K odchodu Cattelaniho dochází po vzájemném souhlasu, což by naznačuje příchodu další posily pro tým Petera Prodromoua a technického ředitele Jamese Keye.
Příští rok by tento tým chtěl udělat další pokrok poté, co letos vystoupal ze sedmé na čtvrtou příčku mezi konstruktéry - bojovat s Mercedesem, Ferrari a Red Bullem je ale náročným úkolem. Proto se rozhodl k další investici do zcela nového aerodynamického tunelu či k přechodu z Renaultu na motory Mercedesu v roce 2021.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.