McLaren čeká další restrukturalizace aerodynamického oddělení, odchází totiž jeho šéf Guillaume Cattelani.
Francouz, jenž do týmu přišel v červenci 2014, již je na nucené dovolené. Nyní se hovoří o tom, kam zamíří - podle spekulací se jako nejpravdě-podobnější destinací jeví Haas, u něhož by mohl začít pracovat na počátku příštího roku.
Tam by své síly mohl opět s technickým partnerem americké stáje - s Dallarou, kde pracoval v letech 2004 až 2006. Poté šéfoval aerodynamice u Peugeotu Sport a byl hlavním konstruktérem jeho vozu 908 Le Mans. V roce 2012 se přidal jako hlavní aerodynamik k Lotusu.
McLaren o této záležitosti ale zatím odmítá hovořit: "Nikdy nekomentujeme osobní záležitosti," sděluje mluvčí týmu. K možnému příchodu Cattelaniho do svého týmu se odmítá vyjádřit i Haas.
McLaren restrukturalizuje svůj tým pod vedením šéfa Andrease Seidla, jenž začal ve Wokingu pracovat v tomto roce. K odchodu Cattelaniho dochází po vzájemném souhlasu, což by naznačuje příchodu další posily pro tým Petera Prodromoua a technického ředitele Jamese Keye.
Příští rok by tento tým chtěl udělat další pokrok poté, co letos vystoupal ze sedmé na čtvrtou příčku mezi konstruktéry - bojovat s Mercedesem, Ferrari a Red Bullem je ale náročným úkolem. Proto se rozhodl k další investici do zcela nového aerodynamického tunelu či k přechodu z Renaultu na motory Mercedesu v roce 2021.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.