Valtteriho Bottase už frustrují neustálá srovnávání s Nicem Rosbergem při dotazech na to, jestli se mu příště už podaří vyzrát na šestinásobného mistra světa Lewise Hamiltona. K jeho poražení v roce 2020 má svůj tajný plán.
Rosbergovi se mu i s přispěním 'psychologických her' v zákulisí podařilo ovládnout šampionát v roce 2016, kdy o pět bodů předčil svého týmového kolegu Hamiltona. Jak Bottas reagoval včera na dotaz, kdy se mu podaří totéž?
"Abych byl upřímný, tak už mě tyto otázky nudí. Každý jezdec je jedinečný. Já jsem já a ne Nico. Určitě mám plány - najít odlišné způsoby, jak dosáhnout svého cíle, kterým je koneckonců titul. To bude chtít, abych porazil svého týmového kolegu, ale i mnoho jiných pilotů," odpovídá Fin.
"Vždycky jsem dával přednost mluvení na trati. A když se mi podaří udržet svou výkonnost a soustředit veškerou svou energii, kterou mám, na vlastní výkonnost, tak si myslím, že to pro mě bude nejlepší. Pokud začnu mrhat energií jinde, tak to může mou mysl odvést od ježdění, což je to, co se skutečně počítá," pokračuje Bottas, jehož silnou stránkou v posledních závodech byl management pneumatik.
"Pokud dokážu podávat výkony na takové úrovni, na jaké chci, tak tím mám obvykle tendenci předčit druhou stranu garáže. Vím, že to na druhé straně může vést k chybám. Pro příští rok mám plán. Nechci jej odhalovat, takže uvidíme," věří si.
"Z mé strany šlo letos o mnohem lepší sezónu než loni. Bylo to příjemné řádně přispět k úspěchům, které jsme jako tým dosáhli. Takže ano, určitě jsem jedním z mnoha hrdých členů týmu," odhaluje dále pilot, jenž si už pojistil druhou příčku v šampionátu za Hamiltonem.
"Věřím, že když se na sezónu podívám celkově, pak ano - šlo zatím o mou nejlepší sezónu ve Formuli 1. Ale stále není takovou, jakou mám za cíl. Stále potřebuji určitou konzistenci, méně chyb. Pořád mám před sebou dvě příležitosti vyhrát závod, a to by pro mě mělo být tím jediným cílem," uvádí před víkendovou Velkou cenou Brazílii, po níž bude 1. prosince následovat již jen závod v Abú Zabí.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.