Ve třetím tréninku toho jezdci příliš nepředvedli, bylo mokro a pořádné akce se fanoušci dočkali spíše až v závěru. Nejrychlejší čas si připsal Charles Leclerc. Jeho týmový kolega Vettel zaostal o dvě setiny sekundy.
Třetí trénink odstartoval na mokré trati. Jezdci zpočátku kroužili na pneumatikách do přechodných podmínek, příliš rušno tedy na okruhu nebylo. Viděli jsme několik drobných výletů mimo trať, například v podání Verstappena či Vettela, nejednalo se však o nic dramatického. Po čtvrthodině měli na svém kontě měřený čas pouze Albon, Hamilton a Verstappen. Ostatní vyčkávali po instalačních kolech ve svých garážích.
Po chvíli se přidali Bottas, Raikkonen a Leclerc. Každopádně nešlo o žádné rychlé pokusy, spíš pouze o osahání podmínek na okruhu. Po třiceti minutách zkusil trochu přitopit pod kotlem Grosjean, v druhém sektoru ale chyboval, a tak z jeho kola nebylo nic kloudného.
Dlouhou dobu bez měřeného času utnul až Magnussen, který se zařadil na průběžnou pátou příčku. Byl to nicméně jen ojedinělý provoz na jinak tichém okruhu.
První kola na suchých pneumatikách přišly až patnáct minut před vypršením časového limitu. Odvážlivci byli Raikkonen s Bottasem. O chviličku později se k nim přidali ostatní. Do vedení se probojoval Vettel s časem 1:17,7, ještě o tři desetiny rychleji dokázal zajet Albon. Chybu vyprodukoval Hamilton, jenž skončil na trávě. Nejrychlejší kolo si zatím připsal Verstappen, RedBull si na základě včerejších tréninků věří na boj o vítězství. V posledních minutkách jsme byli svědky doslova sprintu. Nejrychleji z něj vyšel Leclerc, těsně následovaný Vettelem a Bottasem.
Renault nevyjel vůbec (Hülkenberg si připsal jedno kolo, Ricciardo žádné) kvůli problémům s hydraulikou. Nejméně kol ujeli Stroll a Giovinazzi (8) a nejvíce Räikkönen a Albon (19).
Přesto není tento trénink příliš vypovídající, vzhledem k podmínkám, které panovaly. Večer nás čeká kvalifikace.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.