Ve třetím tréninku toho jezdci příliš nepředvedli, bylo mokro a pořádné akce se fanoušci dočkali spíše až v závěru. Nejrychlejší čas si připsal Charles Leclerc. Jeho týmový kolega Vettel zaostal o dvě setiny sekundy.
Třetí trénink odstartoval na mokré trati. Jezdci zpočátku kroužili na pneumatikách do přechodných podmínek, příliš rušno tedy na okruhu nebylo. Viděli jsme několik drobných výletů mimo trať, například v podání Verstappena či Vettela, nejednalo se však o nic dramatického. Po čtvrthodině měli na svém kontě měřený čas pouze Albon, Hamilton a Verstappen. Ostatní vyčkávali po instalačních kolech ve svých garážích.
Po chvíli se přidali Bottas, Raikkonen a Leclerc. Každopádně nešlo o žádné rychlé pokusy, spíš pouze o osahání podmínek na okruhu. Po třiceti minutách zkusil trochu přitopit pod kotlem Grosjean, v druhém sektoru ale chyboval, a tak z jeho kola nebylo nic kloudného.
Dlouhou dobu bez měřeného času utnul až Magnussen, který se zařadil na průběžnou pátou příčku. Byl to nicméně jen ojedinělý provoz na jinak tichém okruhu.
První kola na suchých pneumatikách přišly až patnáct minut před vypršením časového limitu. Odvážlivci byli Raikkonen s Bottasem. O chviličku později se k nim přidali ostatní. Do vedení se probojoval Vettel s časem 1:17,7, ještě o tři desetiny rychleji dokázal zajet Albon. Chybu vyprodukoval Hamilton, jenž skončil na trávě. Nejrychlejší kolo si zatím připsal Verstappen, RedBull si na základě včerejších tréninků věří na boj o vítězství. V posledních minutkách jsme byli svědky doslova sprintu. Nejrychleji z něj vyšel Leclerc, těsně následovaný Vettelem a Bottasem.
Renault nevyjel vůbec (Hülkenberg si připsal jedno kolo, Ricciardo žádné) kvůli problémům s hydraulikou. Nejméně kol ujeli Stroll a Giovinazzi (8) a nejvíce Räikkönen a Albon (19).
Přesto není tento trénink příliš vypovídající, vzhledem k podmínkám, které panovaly. Večer nás čeká kvalifikace.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.