Pilot Alfy Romeo Antonio Giovinazzi si pochvaluje letošní vůz C38, s nímž by se chtěl posunout na špici středu pole, kde to letos podle Kevina Magnussena z Haasu bude velmi těsné.
Podle některý by mohl bývalý Sauber díky svým úzkým vazbám být dokonce nejlepším týmem ze zbytku pole, tj. za silnou trojicí Ferrari - Mercedes - Red Bull. Jak to vnímá jezdec švýcarského týmu?
"Testy šly dobře. Stále neznáme náš skutečný potenciál, na to si budeme muset počkat do Melbourne. Ale očividně máme dobré auto," říká 25letý Giovinazzi.
Jako první Ital v F1 po osmi letech bude nastupovat po boku zkušeného Kimiho Räikkönena, jenž přišel z Ferrari. "Mám se od něj hodně co učit, může to být také důležité pro mé výsledky," popisuje rodák z Martiny Franca.
Díky rostoucí konkurenci by to letos ve středu pole mohlo být ještě nabitější, jak napověděly také časy z předsezónních testů. Prosadit se tam kromě Alfy Romeo bude chtít také Haas, McLaren, Racing Point, Renault či Toro Rosso.
"Dokážu si představit, že to bude ještě intenzivnější. Minulý rok to tam vpředu bylo v podstatě mezi Haasem a Renaultem. Pak se do boje začala zapojovat Force India a Toro Rosso, které tam podle mě letos bude hned od počátku," domnívá se Magnussen.
U Haasu je momentálně spokojený: "Cítím, že mě tým zná lépe jako jezdce a osobnost. A já se o toto jejich poznání můžu opřít, pokud jde o to, co ve voze potřebuji. Dává mi to pocit jistoty, a funguje to i opačně - vnímám, že tým je se mnou spokojenější, což je skvělé."
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.