Výkonný ředitel Zak Brown po představení nového vozu ve čtvrtek ve Wokingu uvedl, že by se Fernando Alonso mohl stát jedním z rezervních jezdců McLarenu.
Oficiálně má smlouvu rezervního jezdce letos plnit Sergio Sette Camara, Brazilec ale nemá dostatek bodů pro udělení superlicence, a v závodech by v případě potřeby nemohl startovat. Podobně je na tom druhý mladík McLarenu Nyck de Vries, jehož roli zatím McLaren neupřesnil.
Podle Zaka Browna mají více možností, pokud by potřebovali záskok - včetně dvojnásobného šampiona Fernanda Alonsa, jenž loni ukončil svou kariéru v F1, aby letos závodil v Indianapolis 500 a ve vytrvalostních závodech série Le Mans.
"Fernando je stále součástí týmu s naším projektem Indy 500. Gil [de Ferran] má na starosti naše plány s jezdci, takže máme pár představ o tom, jak bychom to mohli udělat, pokud bychom potřebovali rezervního jezdce. Moc jich nemáme, ale existuje škála jezdců, kteří by tuto roli mohli naplnit krátce poté, co bychom je o to požádali," uvádí Brown.
Loni se hovořilo o tom, že se Alonso zúčastní také předsezónních testů s novým vozem, podle šéfa McLarenu ale v Barceloně budou jezdit pouze závodní piloti Lando Norris a Carlos Sainz: "Momentálně testování bereme po jednom dni. Soustředíme se na naše závodní piloty."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.