Stáj Force India již dlouho zvažuje změnu svého názvu. Podle zástupců týmů k ní mělo dojít na počátku sezóny, to si ale Mezinárodní automobilová federace (FIA) ani noví majitelé Liberty Media nepřejí.
Nepřejí si totiž, aby soutěžící svá jména měnili v průběhu sezóny. Sahara Force India přitom již od minulého roku o takové úpravě uvažuje, nejpravděpodobnější variantou je Force One Racing. Jenže Liberty Media se nelíbí ani to, že by se takový název mohl plést s F1 a jejím novým logem.
Stáj sídlící v britském Silverstone chce ze svého jména vypustit "India", což by bylo přijatelnější pro potenciální sponzory. Pokud by se našel nový titulární sponzor, pak by Sahara byla ochotna se nechat v názvu nahradit jeho jménem. Největším dárcem je v současnosti společnost Best Water Technology (BWT), která o této roli uvažuje, to by ji ale stálo více peněz, což zatím v její rakouské centrále neschválili.
Nedávno se také při finančních problémech Vijaye Mallyi spekulovalo o změně majitelů závodního týmu - zájem o odkoupení dle britských médií projevil výrobce energetických nápojů Rich Energy. To ale zástupce závodní stáje popřel: "Nikdy jsme diskuse v tomto směru nevedli." Nic na tom nebylo pravdy kromě vyjádření správní rady, že by šlo o zajímavé prostředí pro Rich Energy. Představivost některých novinářů poté udělala své.
V brzké době tedy nedojde k žádné změně názvu, majitelů či titulárního sponzora. Podle týmu by bylo ideální všechny tři věci provést najednou. Jelikož ale FIA ani držitel komerčních práv před začátkem sezóny od něj žádnou oficiální žádost nedostal, tak se nic měnit nebude. Vedoucí orgány chtějí zabránit zmatku, který by vznikal při změně názvu týmů v průběhu sezóny. Force India, která chce letos obhájit čtvrté místo v šampionátu, se tak bude moci přejmenovat nejdříve v roce 2019.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.