Stáj Force India již dlouho zvažuje změnu svého názvu. Podle zástupců týmů k ní mělo dojít na počátku sezóny, to si ale Mezinárodní automobilová federace (FIA) ani noví majitelé Liberty Media nepřejí.
Nepřejí si totiž, aby soutěžící svá jména měnili v průběhu sezóny. Sahara Force India přitom již od minulého roku o takové úpravě uvažuje, nejpravděpodobnější variantou je Force One Racing. Jenže Liberty Media se nelíbí ani to, že by se takový název mohl plést s F1 a jejím novým logem.
Stáj sídlící v britském Silverstone chce ze svého jména vypustit "India", což by bylo přijatelnější pro potenciální sponzory. Pokud by se našel nový titulární sponzor, pak by Sahara byla ochotna se nechat v názvu nahradit jeho jménem. Největším dárcem je v současnosti společnost Best Water Technology (BWT), která o této roli uvažuje, to by ji ale stálo více peněz, což zatím v její rakouské centrále neschválili.
Nedávno se také při finančních problémech Vijaye Mallyi spekulovalo o změně majitelů závodního týmu - zájem o odkoupení dle britských médií projevil výrobce energetických nápojů Rich Energy. To ale zástupce závodní stáje popřel: "Nikdy jsme diskuse v tomto směru nevedli." Nic na tom nebylo pravdy kromě vyjádření správní rady, že by šlo o zajímavé prostředí pro Rich Energy. Představivost některých novinářů poté udělala své.
V brzké době tedy nedojde k žádné změně názvu, majitelů či titulárního sponzora. Podle týmu by bylo ideální všechny tři věci provést najednou. Jelikož ale FIA ani držitel komerčních práv před začátkem sezóny od něj žádnou oficiální žádost nedostal, tak se nic měnit nebude. Vedoucí orgány chtějí zabránit zmatku, který by vznikal při změně názvu týmů v průběhu sezóny. Force India, která chce letos obhájit čtvrté místo v šampionátu, se tak bude moci přejmenovat nejdříve v roce 2019.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.