Bývalý pilot Formule 1 Juan Pablo Montoya, jenž nyní závodí ve Spojených státech Amerických, upozorňuje na to, že k zisku kýžené Trojkoruny má o krok blíže než Fernando Alonso.
Trojkoruna je v motorsportu ceněnou trofejí, získává ji jezdec, kterému se podaří vyhrát Velkou cenu Monaka F1, Indy 500 a čtyřiadvacetihodinovku Le Mans. V historii se tento kousek povedl pouze Grahamovi Hillovi. A zatímco Alonsovi se podařilo doposud uspět jen v Monte Carlu, tak Montoya už má na kontě i triumf v Indianapolis.
"Určitě má na to, aby na ní dosáhl, není to však jednoduché," říká na adresu Alonsa kolumbijský pilot, jenž GP Monaka vyhrál v roce 2003 s Williamsem. "Pravdou je, že k ní mám blíže než on."
"Nevím, jak to bude s Le Mans. Uvidíme, co se přihodí s pravidly pro Le Mans a jestli se pro Penske naskytne v budoucnu nějaká šance se ho zúčastnit. Myslím, že by to mohla být celkem zábava se o to pokusit," pokračuje Montoya.
Co má společného s Alonsem? "Myslím, že jsme dva jezdci, kteří se nebojí zkoušet nové věci. Neviděl jsem žádného jiného pilota F1, že by se o to pokoušel. Když jste mladí a v F1, tak nevěříte, že by bylo něco lepšího," uzavírá bývalý pilot McLarenu a Williamsu se zkušenostmi ze světa sportovních vozů, IndyCar i NASCAR.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.