Bývalý pilot Formule 1 Juan Pablo Montoya, jenž nyní závodí ve Spojených státech Amerických, upozorňuje na to, že k zisku kýžené Trojkoruny má o krok blíže než Fernando Alonso.
Trojkoruna je v motorsportu ceněnou trofejí, získává ji jezdec, kterému se podaří vyhrát Velkou cenu Monaka F1, Indy 500 a čtyřiadvacetihodinovku Le Mans. V historii se tento kousek povedl pouze Grahamovi Hillovi. A zatímco Alonsovi se podařilo doposud uspět jen v Monte Carlu, tak Montoya už má na kontě i triumf v Indianapolis.
"Určitě má na to, aby na ní dosáhl, není to však jednoduché," říká na adresu Alonsa kolumbijský pilot, jenž GP Monaka vyhrál v roce 2003 s Williamsem. "Pravdou je, že k ní mám blíže než on."
"Nevím, jak to bude s Le Mans. Uvidíme, co se přihodí s pravidly pro Le Mans a jestli se pro Penske naskytne v budoucnu nějaká šance se ho zúčastnit. Myslím, že by to mohla být celkem zábava se o to pokusit," pokračuje Montoya.
Co má společného s Alonsem? "Myslím, že jsme dva jezdci, kteří se nebojí zkoušet nové věci. Neviděl jsem žádného jiného pilota F1, že by se o to pokoušel. Když jste mladí a v F1, tak nevěříte, že by bylo něco lepšího," uzavírá bývalý pilot McLarenu a Williamsu se zkušenostmi ze světa sportovních vozů, IndyCar i NASCAR.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.