Bývalý pilot Formule 1 Juan Pablo Montoya, jenž nyní závodí ve Spojených státech Amerických, upozorňuje na to, že k zisku kýžené Trojkoruny má o krok blíže než Fernando Alonso.
Trojkoruna je v motorsportu ceněnou trofejí, získává ji jezdec, kterému se podaří vyhrát Velkou cenu Monaka F1, Indy 500 a čtyřiadvacetihodinovku Le Mans. V historii se tento kousek povedl pouze Grahamovi Hillovi. A zatímco Alonsovi se podařilo doposud uspět jen v Monte Carlu, tak Montoya už má na kontě i triumf v Indianapolis.
"Určitě má na to, aby na ní dosáhl, není to však jednoduché," říká na adresu Alonsa kolumbijský pilot, jenž GP Monaka vyhrál v roce 2003 s Williamsem. "Pravdou je, že k ní mám blíže než on."
"Nevím, jak to bude s Le Mans. Uvidíme, co se přihodí s pravidly pro Le Mans a jestli se pro Penske naskytne v budoucnu nějaká šance se ho zúčastnit. Myslím, že by to mohla být celkem zábava se o to pokusit," pokračuje Montoya.
Co má společného s Alonsem? "Myslím, že jsme dva jezdci, kteří se nebojí zkoušet nové věci. Neviděl jsem žádného jiného pilota F1, že by se o to pokoušel. Když jste mladí a v F1, tak nevěříte, že by bylo něco lepšího," uzavírá bývalý pilot McLarenu a Williamsu se zkušenostmi ze světa sportovních vozů, IndyCar i NASCAR.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.