Jak se blíží konec sezóny, měly by být soupisky týmů pro příští rok uzavřeny. Pravidlo na to žádné není, ale většina stájí už má jasno a své "ovečky" pro sezónu 2018 již nahlásila. Williams ovšem v tomto směru pluje proti proudu.
Možná i proto jsou někteří novináři a zástupci médií netrpěliví a jejich spekulace se přesouvají za hranici skutečnosti. Prosákly totiž zprávy, že polský pilot Robert Kubica už má podepsaný kontrakt na příští ročník. Vítěz Grand Prix Kanady 2009 absolvoval testy s tři roky starým monopostem Williams a byl označen jako jedna z možných náhrad odcházejícího Felipe Massy, rovněž by se měl účastnit zkoušek pneumatik po posledním závodě v Abú Zabí, ale tým jasně deklaroval,že rozhodnuto není a nečeká, že by konečné rozhodnutí padlo v rámci poslední Grand Prix roku 2017.
"S Kubicou nadále probíhají konverzace a pohovory, ovšem o tom, kdo nahradí Felipe Massu ještě stále rozhodnutí nepadlo. Jakmile dojde v této oblasti k jakékoli změně a když bude co oznámit, neprodleně to učiníme, ale na tento víkend v Abú Zabí nic takového neplánujeme," říká se v oficiálním prohlášení stáje Williams.
Kubica se do širšího výběru vedle Paula di Resty a Pascala Wehrleina zařadil v září, zatímco Felipe Massa se rozhodl podruhé ukončit kariéru, když mu Williams nebyl schopen poskytnout pro rok 2018 žádnou garanci. Kubica předtím testoval i Renault, který ovšem zvolil Carlose Sainze jr. Do Kubicova týmu přibyl i exmistr světa Nico Rosberg s cílem podpořit snahy o Polákův návrat do F1.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.