Nový pilot Sauberu Pascal Wehrlein do začátku předsezónního testování v pořádku nebude, a tak tým musí řešit palčivou otázku - kým jej nahradit?
Německý mladík havaroval minulý měsíc během Závodu šampionů v Miami. Lékařská vyšetření posléze odhalila poranění zad, proto mu bylo doporučeno, aby vynechal první předsezónní testování v Barceloně, které začíná 27. února.
I have to skip the first wintertest due to medical advice because of a BACK issue. I feel sorry for the team but we'll come back stronger!
— Pascal Wehrlein (@PWehrlein) February 17, 2017V Katalánsku by ho měl zastoupit třetí pilot Ferrari, Antonio Giovinazzi, jenž se tak bude střídat s Marcusem Ericssonem. Až další vyšetření ukážou, zda Wehrlein vůbec stihne alespoň druhý termín testů.
Kaltenbornová o zapůjčení Giovinazziho jednala se šéfem Scuderie Mauriziem Arrivabenem. Sauber by ho rád získal jako svého třetího jezdce, to však není tak snadné vzhledem k jeho povinnostem v Maranellu.
Ferrari, které švýcarskému týmu bude letos dodávat loňské pohonné jednotky, mladíka ale uvolnilo alespoň pro první testy s možností jeho účastí i v těch druhých. Giovinazzi tento měsíc již testoval na soukromém okruhu ve Fioranu s upraveným, dva roky starým monopostem SF15-T.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.