Technický ředitel Renaultu Bob Bell věří, že nová posila Renaultu - Nico Hülkenberg - je od letošní sezóny povede tím správným směrem a pomůže s přechodem na širší pneumatiky.
Force India umožnila německému jezdci předčasně ukončit jeho smlouvu a přestoupit a podepsat novou na více let s francouzskou automobilkou. Ta velmi usilovala o zkušeného pilota ve své druhé sezóně po převzetí Lotusu, aby se v pořadí posunula výše. Hülkenberg u ní nahrazuje Kevina Magnussena, jenž odešel k Haasu, jeho týmovým kolegou bude méně zkušený Jolyon Palmer.
"Nico přinese velmi jasný cit pro směrování, pokud jde o to, co musíme udělat s autem z pohledu jezdce. Neřekne nám, jaký bychom měli zvolit tvar předního křídla, ale velmi jasně nám dá na vědomí, co musíme udělat, jaké vlastnosti auto z pohledu jezdce potřebuje," vysvětluje Bob Bell.
"Příští rok přejdeme na odlišné pneumatiky a mít někoho s jeho zkušenostmi, to nám s přechodem hodně pomůže. Jeho zkušenosti nám pomohou s tím, jak z nich dostat maximum a jak o ně pečovat. To jsou tedy dvě oblasti, v nichž by mohl hrát opravdu kritickou roli. A samozřejmě bude pro tým ústřední bodem, jenž pomůže všechny motivovat a všechny táhnout kupředu," věří technický ředitel Renaultu.
Pro Renault je podle něj teď ten správný čas pro příchod zkušeného pilota, loni by jim moc nepomohl: "Zřejmě by v roce 2016 nebylo tak přínosné, abych byl upřímný. Ale příští rok, když uděláme další krok vpřed, tak jsme teď v oblasti, v níž potřebujeme zkušeného jezdce, někoho jeho kalibru, aby nám maximálně při tom pokroku pomohl."
"On nám opravdu pomůže získat půdu pod nohama, pokud jde porozumění tomu, jak na tom jsme, a co musíme udělat, abychom se posunuli kupředu. Pro nás bude v sezóně velmi klíčovým prvkem," dodává osmapadesátiletý Bell, jenž v F1 sbíral zkušenosti u McLarenu, Benettonu, Jordanu, Mercedesu či Marussie.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.