Technický ředitel Renaultu Bob Bell věří, že nová posila Renaultu - Nico Hülkenberg - je od letošní sezóny povede tím správným směrem a pomůže s přechodem na širší pneumatiky.
Force India umožnila německému jezdci předčasně ukončit jeho smlouvu a přestoupit a podepsat novou na více let s francouzskou automobilkou. Ta velmi usilovala o zkušeného pilota ve své druhé sezóně po převzetí Lotusu, aby se v pořadí posunula výše. Hülkenberg u ní nahrazuje Kevina Magnussena, jenž odešel k Haasu, jeho týmovým kolegou bude méně zkušený Jolyon Palmer.
"Nico přinese velmi jasný cit pro směrování, pokud jde o to, co musíme udělat s autem z pohledu jezdce. Neřekne nám, jaký bychom měli zvolit tvar předního křídla, ale velmi jasně nám dá na vědomí, co musíme udělat, jaké vlastnosti auto z pohledu jezdce potřebuje," vysvětluje Bob Bell.
"Příští rok přejdeme na odlišné pneumatiky a mít někoho s jeho zkušenostmi, to nám s přechodem hodně pomůže. Jeho zkušenosti nám pomohou s tím, jak z nich dostat maximum a jak o ně pečovat. To jsou tedy dvě oblasti, v nichž by mohl hrát opravdu kritickou roli. A samozřejmě bude pro tým ústřední bodem, jenž pomůže všechny motivovat a všechny táhnout kupředu," věří technický ředitel Renaultu.
Pro Renault je podle něj teď ten správný čas pro příchod zkušeného pilota, loni by jim moc nepomohl: "Zřejmě by v roce 2016 nebylo tak přínosné, abych byl upřímný. Ale příští rok, když uděláme další krok vpřed, tak jsme teď v oblasti, v níž potřebujeme zkušeného jezdce, někoho jeho kalibru, aby nám maximálně při tom pokroku pomohl."
"On nám opravdu pomůže získat půdu pod nohama, pokud jde porozumění tomu, jak na tom jsme, a co musíme udělat, abychom se posunuli kupředu. Pro nás bude v sezóně velmi klíčovým prvkem," dodává osmapadesátiletý Bell, jenž v F1 sbíral zkušenosti u McLarenu, Benettonu, Jordanu, Mercedesu či Marussie.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.