Technický ředitel Renaultu Bob Bell věří, že nová posila Renaultu - Nico Hülkenberg - je od letošní sezóny povede tím správným směrem a pomůže s přechodem na širší pneumatiky.
Force India umožnila německému jezdci předčasně ukončit jeho smlouvu a přestoupit a podepsat novou na více let s francouzskou automobilkou. Ta velmi usilovala o zkušeného pilota ve své druhé sezóně po převzetí Lotusu, aby se v pořadí posunula výše. Hülkenberg u ní nahrazuje Kevina Magnussena, jenž odešel k Haasu, jeho týmovým kolegou bude méně zkušený Jolyon Palmer.
"Nico přinese velmi jasný cit pro směrování, pokud jde o to, co musíme udělat s autem z pohledu jezdce. Neřekne nám, jaký bychom měli zvolit tvar předního křídla, ale velmi jasně nám dá na vědomí, co musíme udělat, jaké vlastnosti auto z pohledu jezdce potřebuje," vysvětluje Bob Bell.
"Příští rok přejdeme na odlišné pneumatiky a mít někoho s jeho zkušenostmi, to nám s přechodem hodně pomůže. Jeho zkušenosti nám pomohou s tím, jak z nich dostat maximum a jak o ně pečovat. To jsou tedy dvě oblasti, v nichž by mohl hrát opravdu kritickou roli. A samozřejmě bude pro tým ústřední bodem, jenž pomůže všechny motivovat a všechny táhnout kupředu," věří technický ředitel Renaultu.
Pro Renault je podle něj teď ten správný čas pro příchod zkušeného pilota, loni by jim moc nepomohl: "Zřejmě by v roce 2016 nebylo tak přínosné, abych byl upřímný. Ale příští rok, když uděláme další krok vpřed, tak jsme teď v oblasti, v níž potřebujeme zkušeného jezdce, někoho jeho kalibru, aby nám maximálně při tom pokroku pomohl."
"On nám opravdu pomůže získat půdu pod nohama, pokud jde porozumění tomu, jak na tom jsme, a co musíme udělat, abychom se posunuli kupředu. Pro nás bude v sezóně velmi klíčovým prvkem," dodává osmapadesátiletý Bell, jenž v F1 sbíral zkušenosti u McLarenu, Benettonu, Jordanu, Mercedesu či Marussie.
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.